Nowości z ostatnich miesięcy :)

Hej :D 

Dotrzymując obietnicy- jestem :D Zacznę od pokazania wam kilku nowości, jakie wpadły w moje ręce jeszcze w tamtym roku. 

Ja uważam, że warto spełniać swoje mniejsze...lub większe zachcianki :) Oto moje zachcianki. Marka Clarins zainteresowała mnie swoimi produktami do ust...w pierwszej kolejności postawiłam na water lip stain w pięknym, czerwonym kolorku. Do zamówienia można dobrać 3 próbki.




Czy jestem zadowolona z tego produktu? Mam mieszane uczucia...może powiem to tak- docieramy się. Co będzie dalej...zobaczymy. 

Kilka produktów na promocji udało mi się wyhaczyć także w Rossmannie. Moja cera (odpukać) ostatnio całkiem dobrze się sprawuje, więc coraz częściej rezygnuję z podkładów na rzecz kremów BB i CC.


Kupiłam też kilka produktów do depilacji. Powiem szczerze, że z ani z Veet..ani z pianki Eos nie jestem zadowolona.

 

Japońska pielęgnacja skusiła mnie swoimi cenami. Nie miałam wcześniej do czynienia z tymi produktami, więc jestem ciekawa jak się u mnie spiszą. 
 
  
Maseczkowy szał trwa... Tym razem zdecydowałam się na maseczki Selfie Project oraz Isana. 
 


Lusterko jest dla mojej mamy. Oczywiście również dorwane na promocji. 
 

W drogerii Kosmeteria zdecydowałam się na kolejne produkty do ust marki Golden Rose. Do tego kupiłam jeszcze gazetkę z dodatkami. Ten mini kremik do rąk- cuuudo! 
 


Powiększyłam także swoją kolekcję lakierów hybrydowych :) 
 


A w prezencie trzymałam taką uroczą kosmetyczkę  :D 
 


Wyprzedaże w Zarze...hmmm...no niestety mnie akurat nie porwały. Jedyne na co się zdecydowałam to sweterek oraz bardzo przyjemny zapach. 
 

Uffff....troszkę tego się nazbierało...choć oczywiście, jak się domyślacie- to nie wszystko :P Kolejna porcja nowinek oraz prezentów już niedługo :)

Wpadło wam coś w oko?
A jak u was wyprzedaże?

Na dziś to tyle. 
Trzymajcie się i do następnego :***

12 komentarzy:

  1. Same fajne nowości :) Nowe lakiery z Neonail sama bym przygarnęła :) A do tego ta piękna kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kosmetyczka jest urocza, bardzo lubię produkty do ust GR

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł z lusterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo nowości :) Lubię ten krem BB z Bourjois, ale mam ochotę wypróbować również ten krem CC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery wyglądają pięknie - czekam na zdjęcia z stylizacją na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe nowości :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tych maseczek z Isany
    Wszystkiego Dobrego w 2019 Roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Do pielęgnacji skóry po depilacji dobrze sprawdza się u mnie żel aloesowy, który łagodzi podrażnienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujące, muszę spróbować..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie to wygląda, trzeba wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfumy z Zara są naprawdę dobre.

    OdpowiedzUsuń