Kilka nowości :)

Joł!! :)

Co u was słychać? U mnie znowu pracowicie. Cały czas mamy do zrobienia to jakieś projekty, to mamy do przygotowania i poprowadzenia zajęcia.... no i oczywiście koła. W piętek miałam jedno i chyba całkiem dobrze mi poszło, no zobaczymy- okaże się  :P We wtorek mam kolejne...ale to, to będzie koło gigant ;/ Masa materiału do nauki, masa pytań i każde strasznie rozbudowane.... No, ale co zrobić. Oprócz tego szykują się jeszcze chyba ze 2 koła.


Dziś leci Kevin :D Oglądacie?


Byłam na zakupach, by porozglądać się za prezentami :) Zostało tylko 30 dni do świąt!!!
Szczerze mówiąc, to na tych zakupach......to kupiłam tylko rzeczy dla siebie  :P

Likwidują u nas jeden sklep, wiecie...taki ze wszystkim i z niczym  :P
Ja mam całoroczną obsesję na punkcie świec, świeczników, lampionów, ale kiedy zbliżają się święta moja obsesja sięga zenitu  :P

No to...ta dammmm  :



Lampion - 5,99



Świeczniki (tak, wiem nie są najpiękniejsze...ale całkiem fajnie prezentują się już ze świeczką w środku...a do tego były po 50gr za sztukę) Kupiłam 3 sztuki....ale jedna nie dotarła do domu... nie pytajcie  :P



Kolejne świeczniki. Za oba zapłaciłam 2.50.





Taaak, kupiłam jeszcze kilka świeczek :) Ceny widać  :)



Czerwone wstążki za 1zł, niebieska za 1.50, a to ostatnie- to małe woreczki, takie prześwitujące z nadrukiem. Kupiłam 4 opakowania, a w każdym jest 10 sztuk. 1zł za opakowanie  :) 




I już jako ostatnie- olejki po 2.50 i etui na okulary po 2 zł :)

A! I ostatnio udało mi się nawiązać kolejną współpracę  :) 
Tym razem dzięki Pani Monice z CREDO PR  mam okazję przetestować coś, co uwielbiam :)
Oczywiście mowa o produktach do włosów! A oto, co dostałam:


Jestem w trakcie używania tych kosmetyków, ale więcej o nich opowiem wam w recenzjach.

Tym czasem ja zmykam..... będę się uczyć ;/
A wam przypominam o ROZDANIU :D Ok, to na tyle. Trzymajcie się i do następnego :***

9 komentarzy:

  1. Fajne zakupy:)
    zresztą ja zwykle:)
    i te ceny... super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy, oj czuć już nadchodzące świeta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie świeczuszki itp. nadają fajny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piekne świeczki....


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)
    PS - u mnie konkurs - do wygrania buty ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te rzeczy kupiłaś i jakie tanie, te świeczniki dwa srebrne są prześliczne, szukam podobnych właśnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne świeczki i zresztą całe zakupy :D

    OdpowiedzUsuń