Tagi + kilka informacji :)

Zostałam nominowana w Liebster Blog Award przez 3 blogerki- za co bardzo wam dziękuję  :)

Pewnie większość z was wie co i jak, ale dla przypomnienia:

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."




No to zaczynajmy :

Pytania od glammadame1990 - KLIK i jej pytania :

  1. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?- Uwielbiam zimę! Dla mnie to najlepszy czas w roku- Mikołajki, moje urodziny (choć po 18 roku życia nie ma czego już świętować :P ) święta, a przede wszystkim atmosfera jak wtedy panuje <3 Zapach choinki i białe święta- to jest to :)    
  2. Jaki jest Twój ulubiony deser?- Creme brulee
  3. Włosy proste czy kręcone?- Proste
  4. Góry czy morze ?- Góry, bo do morza mam dosłownie rzut beretem  :)
  5. Pióro czy długopis?- Długopis, niebieski.
  6. Jakie jest Twoje największe marzenie?- Marzeń mam strasznie dużo, ale wszystkie sprowadzają się do jednego- do szczęścia. Chcę być szczęśliwa- to moje największe marzenie :) 
  7. Jeżeli miałabyś się porównać do zwierzęcia kim byś była?- Hmmmm....może lwica- bo dla rodziny i przyjaciół jestem w stanie walczyć do samego końca.
  8. Jaka jest Twoja pasja/hobby ?- "Udoskonalanie" rzeczy- kombinowanie z biżuterią, makijażem , pazurkami. Tworzenie czegoś swojego. I oczywiście prowadzenie bloga  :) 
  9. Ulubiony program w TV ?- Nie mam. 
  10. Jaki jest Twój ulubiony w chwili obecnej utwór ?- Bardzo lubię 30 seconds to mars - closer to the edge
    • Gdyby dziś miał nastąpić koniec świata co chciałabyś jeszcze zrobić ?- Skoczyć ze spadochronem, skoczyć na bungee, skoki z kosmosu sobie odpuszczę  :P Fajnie by też było poprowadzić Monster Truck'a  :)


    zaczarowanaa - KLIK   i porcja pytań: 

    1. Szpilki czy trampki? - Trampki
    2. Ulubiona część garderoby?- Sukienki
    3. Kolory pastelowe czy neonowe?- Uwielbiam i te i te :P
    4. Ulubiony przedmiot w szkole ?- Ja już jakiś czas jestem po szkole, ale ulubionym przedmiotem była historia. Zawsze trafiali mi się świetni nauczyciele, a w liceum miałam najlepszego na świecie  :) Dlatego historię zdawałam na maturze. 
    5. Masz/miałaś jakieś przezwisko?- Nie.
    6. Jakiej cechy nie lubisz u ludzi?- Nie lubię ludzi fałszywych i wyniosłych. 
    7. Kok czy kucyk?- Kok.
    8. Czego nie może zabraknąć w Twojej torebce?- Telefonu.
    9. Jaka jest pierwsza czynność którą robisz po powrocie ze szkoły?- Rozmawiam z rodzinką :)
    10. Ulubiony kosmetyk?- Tusz Maybelline- One by one
    11. Jakie święta lubisz najbardziej?- Bez dwóch zdań- Święta Bożego Narodzenia! 



    Na koniec pytania od Amy- KLIK :


    1. Lubisz śpiewać?-  Lubię...choć utalentowana w tym kierunku nie jestem:P
    2. Ludzie bez których nie możesz żyć to?- Moja ukochana przyjaciółka, która zna mnie lepiej niż ja sama oraz oczywiście rodzina.
    3. Rzecz bez której nie wychodzisz z domu?- Torba ( a w niej tysiąc innych rzeczy- wszystkie potrzebne )
    4. Ulubiona rzecz do ubrania?- Sukienka... choć nie noszę ich za często.
    5. Czemu założyłeś bloga?- Tak w skrócie, by móc dzielić się soją pasją, poglądami z innymi.
    6. Ulubiona blogerka?- Nie mam.
    7. Ulubiona piosenka?- 30 seconds to mars - closer to the edge
    8. Czy jest jakaś piosenka, która wprowadza cię w dobry nastrój, jak tak to jaka?- Last Christmas- tak, wiem....piosenka oklepana, tandetna, ale mimo wszystko wprowadza mnie w świąteczny nastrój i wiąże się z nią wieeeeele miłych dla mnie wspomnień. Mam do niej sentyment. 
    9. Za co lubisz inne blogi?- Mogę się od innych wiele nauczyć, dowiedzieć, poczytać ciekawe recenzje, zobaczyć wszelkie nowinki :)
    10. Wolisz pisać mniej ciekawe posty kilka razy dziennie, czy tematyczne raz na tydzień?- Wolę pisać cały czas ciekawie  :P Wszystko jednak zależy od czasu. 
    11. Czy obserwujesz na prośbę?- Powiem tak- jak ktoś mnie zaprasza na bloga- wejdę zawsze. Czy zaobserwuję? To zależy od bloga :)


    Ok, udało się  :) To koniec. 
    Przejdźmy teraz do informacji :)

    - Od jutra do świąt tylko 42 dni ! :D
    -Wiem, że zasady TAGU są inne, ale taguję każdego, kto nie brał udziału w tego typu zabawie i ma na to oczywiście ochotę  :) 
    - Mam do zrobienia jeszcze jeden TAG, ale do niego muszę się przygotować- chodzi o biżu :) 

    - No i najważniejsze- rozdanie! Muszę tylko coś jeszcze dokupić iiiiiii.... może pod koniec tego tygodnia uda mi się  już zaprosić was do brania udziału w moim rozdaniu :)


    Ok, to na tyle. Trzymajcie się i do następnego :***

    3 komentarze:

    1. Co w macie z tą historią mnie ten przedmiot przyprawia o dreszcze a nauczycielka napewno do najlepszych nie należy he he :D

      OdpowiedzUsuń
    2. [SPAM]
      Madison dziewczyna, która przez życie przechodzi z poważnymi problemami. Pierwsza chwila euforii potem druga, a kolejna to wciąganie się w bagno. Uzależnienie, z którego nie ma wyjścia. A może jednak jest ?
      Jeśli choć trochę cię zainteresowałam to wpadnij do mnie. Dopiero dodałam bohaterów i liczę, że skomentujesz i dodasz się do obserwujących :)
      http://life-is-a-slut.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń