Recenzja kremu Bandi :)

Hej! 

I już po majówce...To teraz czekamy na wakacje  :P Miałam tyle planów- że się pouczę, że napiszę te wszystkie eseje i inne prace, że zrobię mega porządek w pokoju....i co? I nic :P Piękna pogoda i wolny czas przyjaciół, rodziny i znajomych pokrzyżowały mi moje plany:P Nie żałuję, bo na co dzień mamy dla siebie mało czasu, każdy jest czymś zajęty, wiecznie za czymś gonimy....popracuję nad tym wszystkim w weekend...coś za coś  :P

A wy jak spędziłyście majówkę? U mnie lato pełną parą. Słońce grzeje, ptaszki śpiewają, na niebie nie ma ani jednej chmurki...aż żal było wracać na uczelnię  :P


Dobra, ale przejdźmy już do konkretów. Dziś recenzja kremu- żelu pod oczy firmy Bandi. Zapraszam.

Skóra wokół oczu jest bardzo delikatna, dlatego tak ważna jest odpowiednia pielęgnacja. Mając do wyboru produkty firmy Bandi bez wahania zdecydowałam się właśnie na krem pod oczy :) 

Więcej o produktach firmy Bandi poczytać możecie TU 



Opakowanie:

W plastikowym pojemniczku znajduje się 30 ml produktu. Posiada pomkę, dzięki której wydobywamy odpowiednią ilość kremu. Pompka działa bez zarzutu, nie zacina się, nie przecieka. Opakowanie przyjemne dla oka, nie jest zawalone informacjami, przerysowane.



Zapach/ konsystencja:

Zapach jest bardzo delikatny, praktycznie niewyczuwalny. Ma żelową konsystencję, dzięki temu szybko się wcgłania i jest bardzo wydajny. Poprawka- bardzo, bardzo, bardzo wydajny! Po wyciśnięciu krem jest białawy, a w czasie rozcierania staje się przeźroczysty. 




Moja opinia: 

Krem naprawdę działa. Po wielu godzinach spędzonych nad książkami, laptopem, po niewielkiej ilości snu, nasze zmęczenie jest najbardziej widoczne wokół oczu.  Ukazuje się opuchlizna, cienie- a ten krem świetnie sobie z tym radzi :D Krem przynosi natychmiastową ulgę..mam wrażenie, że lekko chłodzi...a dla zwiększenia efektu można go włożyć do lodówki :) Krem świetnie nawilża skórę wokół oczu. Staje się ona elestyczna, wygładzona. Rozświetla nasze spojrzenie, jest bardzo wydajny, nie lepi się, nie ściąga skóry, bardzo szybko się wchłania, idealny pod makijaż. Szczerze wam polecam. Można go dostać TU 





Stosowałyście już ten krem? Jakie są wasze ulubione kremy pod oczy? 

AAAA! Życzę powodzenia wszystkim maturzystom!!!!! Trzymam za was kciuki! :) 

Trzymajcie się i do następnego :***





8 komentarzy:

  1. Produkty bandi są naprawde fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przydałby mi się taki krem, mam wrażliwą okolicę oczu, która wymaga specjalnego traktowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam, jest bardzo wydajny- stosuję go 2 razy dziennie od kilku miesięcy, a mam ponad połowę opakowania i widzę jego działanie :D

      Usuń
  3. Ja dostałam od moich znajomych na urodziny kilka rzeczy właśnie tej firmy. Miałam też ten krem i podzielam twoje zdanie. Myślę, że jak skończy mi się ten mój krem- to ponownie go kupię. Ja mam bardzo wrażliwą skórę wokół oczu, a ten jako jeden z niewielu mnie nie podrażnił. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i u Ciebie ten krem się sprawdził :D

      Usuń
  4. Nie miałam nigdy nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń