Wróciłam! :)

Hej!!!!!!!


Stęskniłam się za WAMI niesamowicie! Mam wam tyle do opowiedzenia :) Sama nie wiem od czego zacząć :P Poza tym nie chcę od razu zasypywać was wszystkimi informacjami :P  Chcę wam tyle pokazać, poopowiadać...ale najpierw muszę się wytłumaczyć....

Musiałam zrobić sobie przerwę w blogowaniu- wiecie, to już ostatni rok studiów, a co za tym idzie- trzeba pisać pracę, pozaliczać egzaminy  :P

Ostatnio cały mój cza poświęciłam na dopieszczanie pracy. Kilka dni temu dostałam najlepszą wiadomość jaką można dostać od promotora: 


Witam,
można drukować :)

Pozdrawiam


Wczoraj praca została podpisana i zaakceptowana przez promotora. Dziś przeszła przez plagiat- więc teraz pozostaje się tylko obronić :)

Poza tym ostatnio byłam na kolejnym spotkaniu blogerek :) Tym razem w Gdyni :D 


Już niedługo podzielę się z wami pełną relacją z tego spotkania :) A dziś- tak w skrócie:





Na spotkaniu odbyła się również loteria, a zebrane pieniądze trafiły do Wojtusia.


Na dziś to tyle, ale spokojnie- wrócę jutro :) 
Trzymajcie się i do następnego :***


 

8 komentarzy:

  1. Ach też przez to ostatnio przechodziłam... Ta wiadomość od promotora jest chyba najwspanialszą wiadomością :) Na obronie będzie spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No końcu jesteś! Czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja jeszcze musi przejść przez anty plagiat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swoją pracę po tym jak promotor powiedział "można drukować" poprawiałam jeszcze dwa razy...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w przyszłym roku kończę studia i aż żal, ale wszystko kiedyś się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci zazdroszczę, ja dopiero kończę poprawki

    OdpowiedzUsuń