Pachnące nowości :)

Hej :D 


Jak wam dzień mija? Mnie złapało jakieś przeziębienie i nie czuję się najlepiej. Do tego za oknem jest dziś szaro i ponuro... Takie dni trzeba sobie jakoś umilić, prawda? Niezależnie od tego, co będziemy robiły- nie ma nic lepszego niż przyjemny aromat w tle. 


Ze sklepu Candleonline dotarły do mnie pięknie pachnące nowości. Czy te woski przypadły mi do gustu? Zapraszam na dalszą część notki :D


Sea Air to wosk o pięknym, delikatnym zapachu. Mi kojarzy się z czystością i świeżością. Zapach nie jest przytłaczający. Ładnie się rozwija. Wystarczy kawałeczek i przyjemna woń otula całe pomieszczenie.


Morski aromat i lekka nutka drzewa sandałowego- to naprawdę miłe połączenie. Ten wosk z pewnością przypadnie do gustu osobom, które lubią rześkie, "czyste" zapachy. 
Dostępny jest tutaj: KLIK


Kolejny wosk- Driftwood. Jest to dość intensywny zapach, więc radzę ostrożnie go dozować :) Co prawda nie wywołał u nas bólu głowy...ale radzę uważać, by jednak nie przesadzić z ilością.
 

Driftwood to piękny, nietuzinkowy morski zapach. Wyczuwam w nim także męską nutkę. Jest przyjemny, ale w małych ilościach. Zapach roznosi się po wszystkich pomieszczeniach w domu. Długo się utrzymuje. Ten wosk jest dostępny tu: KLIK
 


Następny w kolejce jest wosk Coastal Living. Zapach jest ciekawy, oryginalny. Połączenie trochę  nietypowe- nadmorskie kwiaty i lawenda.
 


Ta tarta bardzo mi się spodobała. Zapach szybko się roznosi po całym domu. Jest to intrygujący, morski aromat, który połączony jest ze świeżością kwiatów. Dla mnie bomba :D 
Ten wosk znajdziecie tutaj: KLIK


I na koniec wosk Garden By The Sea
 

Wosk o pięknym, malinowym kolorku od razu zwrócił moją uwagę. I to właśnie od niego zaczęłam. 
Zapach jest piękny, soczysty i bardzo przyjemny. Wyczuwalne są tu świeże kwiaty i morska bryza. Prawda, że to rewelacyjne połączenie zapachów? Tarta wprowadza w całym domu błogi nastój. Ten wosk dorwiecie tu: KLIK


Cała czwórka bardzo przypadła mi do gustu. Każdy wosk ma morski akcent, jednak zapachy różnią się od siebie. Każda tarta wnosi coś innego. Woski z YC są wydajne. Zapachy są wyczuwalne. Pięknie roznoszą się po całym domu. Łatwo się łamią i palą długi czas. 

W sklepie Candleonline.pl dostaniecie mnóstwo innych wosków, świec i innych wspaniałych rzeczy. Także serdecznie zapraszam :D 


https://www.candleonline.pl/

Znacie te zapachy?
Lubicie woski Yankee Candle?

Na dziś to tyle. 
Trzymajcie się i do następnego :*** 

30 komentarzy:

  1. Sea air zapowiada się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. intrygujące, już dawno nie miałam żadnych nowości yankee

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że jak najszybciej wrócisz do zdrowia kochana ;*
    Zazdroszczę wosków ♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję wąchać DriftWood, ale to nie mój zapach oraz Coastal Living i ten bardziej mi odpowiadał ;) reszty nie miałam okazji wąchać, bo nie było w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa pierwsze i ten ostatni mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych zapachów, ale z wielką chęcią bym je poznała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że Coastal Living najbardziej przypadłby mi do gustu :) Chciałabym go spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie wszystkie po kolei bym wzięła, ale ten malinowy poszedłby jako pierwszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnego z tych zapachów jeszcze nie miałam, ale uwielbiam woski Yankee Candle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie do końca przepadam za takimi zapachami. Jednak wolę owocowe aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sea air pewnie przypadł by mi do gustu uwielbiam takie zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem tych zapachów, żadnego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych zapachów. Kurcze jakoś zapomniałam o woskach i kominku. Gdzieś lezy skryty i się marnuję niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham jak mi coś tak pięknie pachnie w pokoju ! Zapachy Yankee Candle ubóstwiam i bardzo często kupuję ich woski,a czasami też świece ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. przyznam się, że nie znam tych zapachów, ale muszę w końcu wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam je :) pachną tak cudownie, ze to jest aż nieprawdopodobne! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam ani zapachów, ani sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej spodobały mi sie woski Driftwood i Garden By The Sea.

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej zaintrygował mnie zapach Driftwood, lubię takie nie typowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo dobrego słyszałam o woskach z tej firmy, sama jednak ich jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam jedynie Coastal Living :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapachy brzmią rewelacyjnie! Muszę sobie zrobić małe zapasy woskowe na wiosnę, brakuje mi świeżych kompozycji.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kolekcja, spodobała mi się :);

    OdpowiedzUsuń
  25. Garden By The Sea najbardziej mnie ciekawi, muszę się z nim zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koniecznie muszę skusić się na Sea Air :)

    OdpowiedzUsuń