Czyste minerały :)

Hej :D 


Dziś kilka słów na temat kosmetyków. Znacie firmę Annabelle Minerals? Ja wybrałam do testów podkład mineralny, róż oraz pędzelek. 



Przemiłe Panie pracujące w firmie Annabelle Minerals pomogły mi dobrać odpowiedni kolor. Muszę powiedzieć, że trafiły idealnie. Podkład pięknie wygładza skórę, zapewnia też matowy efekt. Nie zatyka porów, a ta opcja jest dla mnie bardzo ważna. 




Puder nie zawiera parabenów, talku, czy silikonów. Nie obciąża skóry. O efekt maski też nie musimy się bać. Ja mam cerę mieszaną i u mnie ten podkład sprawdza się rewelacyjnie. Nie waży się. Bardzo długo pozostaje na twarzy. Buzia mi się po nim nie błyszczy. Do tego podkład nie podkreśla suchych skórek. Wygląda bardzo naturalnie. Nakładanie podkładu jest łatwe i wygodne. Ja jestem z tego kosmetyku bardzo zadowolona. 



Teraz słów kilka o pięknym różu. 


Kosmetyk ma piękny kolorek. Bardzo w moim stylu. Róż nie zawiera żadnych drobinek. Czyli jest taki jak lubię- czyli totalnie matowy. Kolor tego różu jest przepiękny- zgaszony, przybrudzony. Na twarzy prezentuje się wspaniale. Daje bardzo fajny subtelny i zdrowy efekt.Twarz wygląda świeżo, kobieco



Uważam, że nie można zrobić nim sobie krzywdy. Pięknie wygląda na osobach o jasnych włosach i cerze. Bardzo długo utrzymuje się na skórze. Kosmetyki Annabelle mają bardzo fajne opakowania. Dziurki są odpowiedniej wielkości, więc za jednym razem nie wysypiemy zbyt dużej ilości kosmetyku. Pudełeczka są ładne i proste. Ja jestem bardzo zadowolona. 

I już ostatni produkt- czyli skośny pędzelek.


Pędzelek jest dobrze wykonany. Ma syntetyczne włosie. Nic z niego nie wypada. Ja używam ten pędzelek do nakładania pomady do brwi. Jest precyzyjny, zbity i świetnie rozprowadza produkt.


Po umyciu z pędzelkiem nic się nie dzieje. Włosie się nie odbarwiło, nie ma też żadnych ubytków. Napis jest nienaruszony. Pędzel jest bardzo wygodny i godny polecenia. 


Znacie firmę Annabelle Minerals?
Lubicie mineralne kosmetyki?

https://www.eshopannabelle.com/pl/

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

15 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten róż. Piękny odcień. Muszę odwiedzić stronkę i znowu szykują się wydatki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Minerałów od Annabelle nie próbowałam, ale jeżeli chodzi o podkłady to teraz bardzo rzadko sięgam po te tradycyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę oczywiście znam wirtualnie, ale nie miałam żadnego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na minerały, ale jakoś jeszcze się nigdy nie zdecydowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj dostałam te właśnie kosmetyki, ciekawa jestem jak sprawdzą się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam, ale może warto kupić...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka próbek od nich, ale niestety przy tego typu podkładach mam duży problem ze świeceniem się strefy T, a myślałam, że przy pudrach nie będzie takiego problemu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z pudrami mineralnymi nie mam tego typu problemów.

      Usuń
  8. Ja używam swoich sprawdzonych kosmetyków i zawsze boję się testować nowe rzeczy, ale na ten róż chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń