Otulona pięknym zapachem :)

Hej, hej :D 

Co słychać? Jak wam dzień mija?
Dziś przychodzę do was otulona pięknym zapachem firmy Apar :D


Jak wiecie, ja jestem miłośniczką wszelkich pachnideł. Marka Apar wcześniej nie była mi znana. Tym chętniej przystąpiłam do testów. Flakoniki zapakowane były w kartonowe opakowania. Szata graficzna bardzo prosta i elegancka.


Apar w swojej ofercie ma bardzo fajne i tanie odpowiedniki perfum. Znajdziemy tu nie tylko perfumy, perfumetki, perfumy lane, ale także próbki. Dostępne są zarówno zapachy dla kobiet, jak i dla mężczyzn :D 

Zacznę od dużej buteleczki o numerku F191. Jest to odpowiednik inspirowany zapachem Thierry Mugler- Alien. Zapach jest po prostu piękny. Wyczuwalne nuty drzewne, wanilia, jaśmin i kwiat pomarańczy. W środku znajduje się 50 ml produktu.



Jest to idealny zapach na wieczorowe wyjścia. Przyjemny, orientalny i tajemniczy. Dość długo się utrzymuje. Buteleczka jest ładna i poręczna. Atomizer się nie zacina. Ja bardzo lubię takie nuty zapachowe, więc ta opcja przypadła mi do gustu i chętnie po nią sięgam.

Nie wiem jak wy, ale ja jakieś pachnidło lubię mieć w torebce. Perfumetka jest idealnym rozwiązaniem. Mała, smukła...nie zajmuje dużo miejsca. Ja mam numerek F144.


W buteleczce mieści się 20 ml produktu. To odpowiednik zapachu Lacoste- Pour Femme.
Ten zapach skradł moje serce. Jest przyjemny, subtelny i delikatnie kwiatowy. Rewelacja! Wśród nut zapachowych znajdują się między innymi: kwiaty lipy, biały tulipan, biała róża, gruszka, zielone jabłko, różowy pieprz.



Zapach jest piękny, delikatny i świeży. Jest też trwały. Bardzo długo czułam do na sobie. Niewielki rozmiar sprawia, że perfumetkę możemy mieć zawsze przy sobie. To zdecydowanie moje nuty zapachowe. W tym przypadku atomizer także działał bez zarzutu.


W paczce znalazłam także kilka próbek. Powiem szczerze, że bardzo lubię próbeczki z atomizerem. Dzięki tym maleństwom mogłam poznać nowe zapachy. 


Próbki starczyły na kilka psiknięć. Każdy testerek ma 2,4 ml. Idealnie, by sprawdzić, czy dany zapach nam odpowiada. Tak jak wspominałam- na stronie dostępne są zapachy damskie i męskie. Ceny są bardzo przystępne. Wybór ogromny, a jakość naprawdę świetna. Serdecznie polecam :D 


Znacie firmę Apar?
Lubicie zamienniki perfum?

https://aparperfume.pl/

Na dziś to tyle. 
Trzymajcie się i do następnego :*** 

25 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy, chętnie zobaczę co proponują.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie kojarzę tej marki, ale bardzo mnie zaciekawiły te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy nic z tej firmy, ale bardzo chętnie sprawdziłabym jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam te perfumy i zostały tylko te male perfumentki :) Idealne do torebki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię perfumy Apar :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy, ale jakoś nie przepadam za odpowiednikami perfum, wolę oryginały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem jaki mają zapach :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych zapachów jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam żadnego zapachu tej marki ale też lubię takie smukłe flakoniki nosić w torebce

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie poznałam tych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pełnowymiarowe perfumy raczej nie dla mnie, ale opis zapachu perfumetki wydaje się ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kompletnie nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki , nigdy nie spotkałam się z wyżej prezentowanym przez Ciebie zapachem , ale chętnie wypróbuję jak będzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo długo tzn?:) Jestem bardzo ciekawa tych perfum ale ważna też jest trwałość:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zapach perfum. Moim zdaniem to bardzo ważne i wpływa na wiele naszych wyborów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię odpowiedniki Apar,do tej pory psikam się przecudownym F150 "La Vie Est Belle" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te maleństwa przydałyby mi się do torebki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne są tanie zamienniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam firmy, ale fajnie że Ty jesteś z nich zadowolona.

    Dziękuje za odwiedziny i pozostawienia komentarza, zawszę odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę tę firmę :)
    Chciałabym powąchać te perfumy :D
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. te ich male roletki sa swietne do torebki

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam, ani nie wiedziałam tej firmy, przyznam, że flakony ( perfumetki i miniaturek też ) mają bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam firmy, ale ciekawi się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz spotykam się z tą marką.

    OdpowiedzUsuń