Moje łupy....czyli haul zakupowy z Biedronki, Pepco i apteki :)

Hej :D

Dziś przychodzę do  was z kolejna porcją zakupów. Trochę się tego w ostatnim czasie nazbierało. Zacznę od Biedronki. Kupiłam sobie roślinkę w różowym wiaderku :) Koszt to niecałe 12 zł.


Skusiłam się również na kilka maseczek :D Koszt maseczek to niecałe 5 zł. Zdecydowałam się na kilka różnych opcji: 




Nie mogło zabraknąć jakiegoś zapachu...także oto i moje mgiełki :D O ile dobrze pamiętam, to koszt jednej- 6 zł.


Ostatnio na IG widziałam właśnie te płukanki. Nie mogłam przejść obojętnie..i bo mojego koszyka trafiły wszystkie 3 kolorki :D Koszt płukanki to 5 zł .


W sklepach powoli pojawiają się szkole przybory. Ja zdecydowałam się jedynie na długopisy Bic. Cena około 4 zł. 


Kubków i miseczek mam już całe mnóstwo...ale wiecie....jakoś tak wyszło, że kolejne musiały dołączyć do mojej kolekcji :P Cena...hmmm coś około 5 zł :P 


Teraz moje apteczne łupy :P  Jakiś czas temu kupiłam sobie żel do mycia marki La Roche-Posay. Zdecydowałam się jeszcze na krem Effaclar Duo z dodatkiem za 49.90 zł oraz krem Effaclar Mat z dodatkiem za 57.90 zł.



W Pepco dorwałam takie wspaniałości. Od dawna marzyło mi się właśnie coś takiego....a do tego ta cena- uwierzycie, że te cudeńka kosztowały 5 zł?



A tutaj jeszcze drobny prezencik od znajomej- czyli pyszna kawka w dwóch smakach oraz mini zestaw do stylizacji włosów :)



I to już wszystko...na dziś :P Resztę zakupów pokażę w następnej notce :P 

Co powiecie o moich nowościach?
Wpadło wam coś w oko?

Na dziś to tyle. 
Trzymajcie się i do następnego :*** 

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam te maseczki, płatki kolagenowe pod oczy, są świetne. Te napisy w ramkach z plexy są fajowe. Aż nie chce się wierzyć, że tak tanio je dorwałaś. Brawo TY :p

    Kochana, będę Ci bardzo wdzięczna jeśli znajdziesz chwilę i odwiedzisz mój blog oraz klikniesz w linki w najnowszym poście z NewChic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dodatki z Pepco mi się podobają, koniecznie muszę się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te obrazki z pepco :D Też bym pewnie je kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe zakupy :)
    Najbardziej zaciekawiły mnie mgiełki do ciała.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jakie fajne rzeczy, szczególnie te tabliczki z Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy zrobiłaś :) Ta roślinka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrazki z Pepco bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że Dax wypuściło mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrazki bardzo fajne do ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle fajne rzeczy u Ciebie wypatrzę :D A potem zwiedzam każde pepco w okolicy żeby to znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupy super, ale ten śluz ślimaka? :D
    Brzmi przerażająco

    Zapraszam do mnie na nowy post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz :-)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy, roślinka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie daj znać jak sprawdziły się kosmetyki La Roche-Posay

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te długopisy! Dokładnie te, niebieskie z Bic. Najlepsze na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super nowości :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. chetnie zobacze zestaw do stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie Pepco jest takie lipne nie ma takich cudów ;)) Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale łupy! Rewelacja! Kocham biedronkę i Pepco! I Ikęę też :) W pepco kupiłam ostatnio fantastyczną pościel bawełnianą ze wzorkiem z koniczynką marokańską. uwielbiam ten motyw i najchętniej wszystko kupowałabym, co ma ten wzorek :P Wkurza mnie to, że nie we wszystkich Biedronkach czy Pepcach są te same produkty. Wiele z tych rzeczy co prezentujesz u mnie nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Pepco jest niezawodne :) super te obrazki! nie widziałam takich! A ta doniczuszka! Aj! Ja do moich ulubieńców sklepowych zaliczyłabym jeszcze Lidla. Uważam, że Biedronka zepsuła się pod względem ciuchów. Kiedyś były tam naprawdę super rzeczy, dobrej jakości i w super cenie, ale w tej chwili nie ma tam absolutnie nic co by mi się podobało. Z kolei Lidl jest genialny. Często ma jakieś fajne promocje. Uwielbiam zwłaszcza sportowe promocje np. na odzież termoaktywną, bluzy typu softshell czy po prostu spodnie dresowe damskie do biegania. Jak dla mnie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam oglądać łupy zakupowe :) Na mnie teraz działa wiosna i zmiana pory roku i obkupiłam się w sieciówkach i na wassyl - creative fashion :D Muszę sprzątnąć szafę, bo letnie ubrania mi się nie mieszczą! W końcu nadszedł czas na zrzucenie kozaków i grubych swetrów :)

    OdpowiedzUsuń