Kolejne zdobycze i pazurki

Witam po dłuższej przerwie. Dziś chcę wam pokazać kolejne zdobycze biżuteryjne. Wszysko, co tu dziś zobaczycie nie kosztowało więcej niż 10 zł/ za sztukę. Ja jestem z tych, co to uważają, że biżuterii nigdy za wiele :P Zaczynajmy:








Mam słabość do biżuterii :P Ale, żeby nie było kupiłam nie tylko to :P Są niesamowite przeceny książek, trzeba tylko dobrze poszukać. Ja nabyłam 4 książki. A oto i one :



No i na koniec pokażę jeszcze moja pazurki. A dziś wyglądają tak:



Kończę na dziś. Teraz będę miała więcej luzu, a to oznacza, że będę mogła częściej tu wpadać :) A teraz uciekam. Idę się zajadać moimi owocowymi zdobyczami :P 

Zapraszam do komentowania :) Buziaki i miłego dnia! :)

2 komentarze:

  1. hej, ta złota bransoletka jest genialna:) i za mniej niż 10zł??? gdzie moge ja kupić??

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją kupiłam za dokładnie 5,99 :) I znalazłam ją u siebie na rynku w jakimś takim zwykłym sklepiku :)

      Usuń