NOTD :) Czyli post na szybko :P

Hej :) 

Dziś koloejny post na szybko. Mam teraz masę nauki...... Dziś miałam kolejne koło, mam 4,5 :) Jeden przedmiot zaliczony na 5 :D Cieszę się z tego bardzo....szkoda tylko, że jeszcze tak wiele przede mną  :/ 

Weekend mam zawalony nauką. Czeka mnie 7 kół w przyszłym tygodniu, do tego projekt badawczy , prezentacaja, esej i 3 egzaminy :P Będzie pracowicie  :P 

Zaraz muszę się uczć na jutrzejsze zajęcia. Doba czasami jest stanowczo za krótka, ale i tak znalazłam chwilkę na pazurki :P 

Nic specjalnego, choć efekt mi się spodobał. Jako, że jestem zauroczona lakierami GR Jolly Jewels....to oczywiście i tym razem jeden z nich znalazł się na moich pazurkach :P

A oto i one:



Lakiery, które użyłam:

Od lewej lakier: Miss Selene 106, GR Jolly Jewels 102, Wibo Flou Top 


I jeszcze raz moje pazurki:



Nic szczególnego, ale zawsze coś  :P

Ja już niestety na dziś się z wami żegnam ;/ Wracam do nauki....

To trzymajcie się i do następnego :***

9 komentarzy: