Wróciłam + NOTD- czyli piaskowe pazurki :)

Hej!!!!! 

Jestem! Wróciłam :) Nareszcie po tylu dniach nauki, egzaminach, zaliczeniach......mam czas, by do was napisać.....a tęskniłam strasznie! 

U mnie już praktycznie wakacje :D Mam nadzieję, że w waszych indeksach i na świadectwach też same dobre oceny i że także cieszycie się już wolnością  :)

Mam masę rzeczy, którą chcę wam pokazać..tyle zakupów- zwłaszcza SH, trochę kosmetyków, troszkę ciuchów- jestem mega zadowolona...niedługo wszystko zobaczycie :) Pojawi się tu kilka recenzji.... Wiecie, że mój blog niedługo będzie obchodził pierwsze urodziny? :D Powiem tylko tyle- bądźcie czujne  :P 

Dzisiejszy post jest na szybko, bo zdążyłam tylko kilka fotek zrobić i bateria mi padła. 
Jakiś czas temu kupiłam w Rossmannie lakiery.

 Są to lakiery o pisakowej teksturze. Byłam bardzo ciekawa jak będą wyglądały na pazurkach....więc musiałam je kupić  :)



 Nałożyłam dwie warstwy, bo jedno krycie to zdecydowanie za mało. Wysycha dość szybko. 



Lakier prezentuje się bardzo ładnie na płytce paznokcia. Ślicznie wygląda zwłaszcza w słońcu.



Miałyście już te lakiery ? Podoba się wam piaskowa tekstura? 
Lakiery nie są drogie, do wyboru jest jeszcze kilka kolorów. Ja jestem zadowolona...zawsze to jakaś odmiana :D 

Ok, na dziś to tyle. Dajcie znać jak wam się podobają....i czekajcie na kolejne posty  :D 
Trzymajcie się i do następnego :***



16 komentarzy:

  1. Kupiłam niedawno ten lakier,ale ten trzeci kolor-niebieski :D waham się jeszcze nad czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad nim zastanawiałam. Początkowo chciałam kupić tylko jeden- tak na spróbowanie. Teraz wiem, że warto i dokupię sobie chyba jeszcze te inne kolory :D

      Usuń
  2. jeju ten pomarańcz jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. gdyby nie miały złotych drobinek... ;C

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie są te lakiery♥
    muszę jakiś kiedyś zakupić :))
    czekam na kolejne notki( a zwłaszcza na te zakupowe) i pozdrawiam serdecznie:DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Notki zakupowe już niedługo pojawią się na blogu :) Pozdrawiam :D

      Usuń
  5. kocham to wykńczenie. śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te lakiery ;) muszę się w taki zaopatrzyć ;) Żółć świetne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetnie wygląda takie połączenie. Przed chwilą malowałam paznokcie, ale na niebiesko. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne pazurki! Normalnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już jeden zakupiłam,bardzo mi się podoba:)
    ja mam niebieski♥♥

    OdpowiedzUsuń