Nowości i pazurki :)

Hej :)

Bardzo dużo ostatnio się u mnie działo- stąd ta nieobecność, ale już wszystko jest na dobrej drodze :)
Co u was? Właśnie ładuję baterię, by pokazać moje kolejne zdobycze. Teraz chciałam pokazać ostatnie dwie paczuszki. 

Pierwsza paczka, to nowa współpraca:



Od Pani Marty do testów otrzymałam krem Niszcz pryszcz, a także próbki:


Niedługo pojawi się recenzja, a póki co zapraszam was na ich stronę KLIK

Kolejna paczka jest nagrodą za wyróżnienie w konkursie. Firma Wibo jakiś czas temu organizowała konkurs związany ze stylizacją paznokcia. I tym sposobem moja kolekcja lakierów wzrosła :)


Od lewej: nr 199, 287, na tym ostatnim nurerka brak :P


Od lewej: nr 22, 74 i tak samo jak wyżej...tu również nererk nie ma  :P

I już tak na koniec dzisiejszej notki- moje pazurki :)

Nic specjalnego, ale zawsze coś  :P 

Tu wesja bez matującego lakieru:



A tu już z nim:



Lakiery, które zostały użyte: od lewej GR 119, Virtual (?), top coat z Essence 

Ok, na dziś to wszystko :) Mamy dziś całkiem ładną pogodę, więc korzystamy i wybieramy się na grilla :D Także ja się z wami już żegnam. 

To trzymajcie się i do następnego :***

4 komentarze:

  1. gratuluję super przesyłek. lakier brokatowy jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczki, gratuluję. Jestem ciekawa tego kremu, bo ostatnio moja cera wymknęła się spod kontroli....i szukam ratunku... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne lakiery i śliczne paznokcie ;3

    OdpowiedzUsuń