Czas na arbuza :)

Hej :D 


Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam wszelkiego rodzaju dodatki. Okulary, zegarki, biżuteria to moje małe skarby, które dopełniają cały strój. A co jeżeli dodatki są nietypowe i oryginalne? Tym lepiej! I tak właśnie trafiłam na stronę Gepetto :) 

Przeglądałam stronę firmy i po prostu przepadłam. W ofercie znajdują się między innymi drewniane zegarki, oprawki korekcyjne, czy piękne okulary przeciwsłoneczne.

Ja mam okulary Friday/Watermelon.


Do okularów przeciwsłonecznych mam chyba największą słabość. Był to w zasadzie główny powód...dla którego z okularów korekcyjnych przerzuciłam się na soczewki ha ha ha :D 


Drewniane okulary mają w sobie to coś. Uważam, że prezentują się niezwykle imponująco. Przesyłka dotarła do mnie bardzo szybko. Całość była świetnie zabezpieczona. Okulary dodatkowo zapakowano w lniany woreczek. Na obsługę również nie mogę narzekać. Było miło i profesjonalnie. 
 

Ten model bardzo mi się spodobał. Uważam, że okularki są bardzo twarzowe. Wykonane zostały z zielonego drewna sandałowego. Z boku wytłoczone jest logo marki. Co ważne różowe lustrzanki posiadają filtr UV 400. Dzięki temu nasze oczy są chronione w 100% przed promieniowaniem UVB i UVA. 
 

Okulary robią wrażenie. Zwracają na siebie uwagę. Dostałam wiele pytań i komplementów na ich temat. Okularki są wygodne. Wykonane są ręcznie z prawdziwego drewna. Co sprawia, że każda para okularów jest niepowtarzalna.



Nie tylko ja oszalałam na punkcie marki Gepetto. I nie ma się co dziwić. Okularki są świetnie wykonane. Cena jak najbardziej adekwatna do jakości. Jeśli lubicie drewniane akcesoria..to koniecznie musicie odwiedzić sklep: Gepetto.



Jak wam się podobają drewniane dodatki?
Znacie markę Gepetto?

https://weargepetto.pl/

Na dziś to tyle. 
Trzymajcie się i do następnego :*** 

23 komentarze:

  1. Ładne te okularki - porządnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czad, super okulary, też chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne okularki :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się a zwłaszcza za to że nie są takie szerokie - szukam właśnie takich !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są :)

    Też mam słabość, w swojej kolekcji mam chyba z 15 szt. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkła mają piękne refleksy :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam okulary tej marki i je uwielbiam <3 Twoje również prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne! Nie są ciężkie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te okulary, świetne oprawki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają na świetnie wykonane! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No świeeetne są. Noszę podobne, tylko z firmy woodworld.Mniemam, iż okulary z drewna będą hitem jesieni i przyszłego sezonu letniego!

    OdpowiedzUsuń