Trochę orientu :)

Hej :D 


Dziś przychodzę z recenzją zapachu marki Glantier. Oferta firmy jest bardzo bogata. Zarówno panie, jak i panowie znajdą tam coś dla siebie. 


Perfum zapakowany jest w kartonik. Szata graficzna skromna, elegancka. Flakonik prosty, nieduży. Atomizer działa tak, jak powinien. W środku znajduje się 50 ml produktu.
 


Ja skusiłam się na zapach o numerku 497. Jest to typ orientalno- kwiatowy. W nutach głowy znajduje się między innymi różowy grejpfrut, bergamotka. Nuty serca to kaktus i orchidea. Nuty bazy to między innymi ambra i wanilia. 



Mój zapach jest odpowiednikiem CK IN2U. Zapach pięknie się rozwija. Jest bardzo trwały. Czuję go do kilku godzin od momentu rozpylania na skórze. Nuty trafiają idealnie w moje gusta. Zapach jest delikatny, przyjemny. Jest w nim coś takiego, co mnie po prostu przyciąga. Krótko mówiąc- zapach ma swój urok i chętnie po niego sięgam.


Firma ma w swoim asortymencie także próbki, dzięki czemu można poznać różne zapachy. Zapach dla siebie znajdą zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Wybór jest spory, a jakość i cena bardzo zachęcające. Tym bardziej warto poznać firmę Glantier


Znacie markę Glantier?
Lubicie zapachy orientalno- kwiatowe?


http://glantier.com/


Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

12 komentarzy:

  1. uwielbiam ciepłe orientalne perfumy, cieszę się, że nie długo nadejdą chłody i znów do nich wrócę. nie miałam Jeszce zapachów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością pachnie przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię orientalne zapachy, ale tych nie znam. Chętnie sprawdzę jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm,ja również jestem go ciekawa - może kiedyś uda mi się poznać tę firmę oraz jej produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Flakonik fajny. jestem ciekawa zapachu :) Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale flakonik fajny taki minimalistyczny :)

    OdpowiedzUsuń