Czas na demakijaż :)

Hej :D 

Jak wam dzień mija? Co ciekawego u was słychać?

Dziś przychodzę do was z recenzją rękawicy do demakijażu Quiskin.
Mój makijaż jest bardzo prosty i nieskomplikowany. Co nie zmienia faktu, że pod koniec dnia przychodzi czas na zmycie i dokładne oczyszczenie twarzy. 


Wachlarz produktów do demakijażu jest ogromny. Myślę, że z większością miałam już do czynienia. Skutki bywały różne. Tym razem miałam okazję wypróbować rękawicę Quiskin.


Rękawica dotarła do mnie w bardzo ładnym opakowaniu. W środku oprócz rękawicy znalazłam małe mydełko. Wszelkie informacje o produkcie zostały umieszczone na kartoniku. 



Rękawica jest porządnie wykonana. Jest mała i wygodna. Muszę też wspomnieć o tym, że jest niesamowicie miła i miękka w dotyku. Na rękawicy wyhaftowane jest logo. Dodatkowo z boku znajduje się zawieszka. 



Przed pierwszym użyciem należy zamoczyć rękawicę pod bieżącą, ciepłą wodą i wyprać ją w rękach przy użyciu szarego mydła. Jeśli chodzi o codzienne stosowanie, to rękawicę moczymy w wodzie i usuwamy makijaż z twarzy i okolic oczu. Po wszystkim płuczemy Quiskin pod wodą z użyciem szarego mydła i odkładamy do wysuszenia. 


Tyle teorii, czas przejść do działania. Rękawica jest bardzo delikatna, więc nie podrażnia skóry. Świetnie zmywa makijaż i oczyszcza buźkę. I już po chwili i bez wysiłku możemy cieszyć się czystą cerą. Rękawica jest wygodna, nie spada z dłoni. Dociera do wszystkich miejsc na twarzy. Komfort użycia jest na wysokim poziomie. Na działanie nie można narzekać.



Jestem pozytywnie zaskoczona działaniem tej rękawicy. Kto by pomyślał, że "kawałek materiału" i woda tak dobrze poradzą sobie z demakijażem. Taki sposób jest na pewno ciekawą alternatywą. Spodoba się to osobom, które lubią szybki i naturalny demakijaż. Rękawicę można stosować do czterech miesięcy od pierwszego użycia. 


Znacie markę Quiskin?
Jaką formę demakijażu preferujecie?

http://www.shop.quiskin.com/


Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :*** 

10 komentarzy:

  1. jestem fanką glov więc tą rękawicę na pewno też bym polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że jeszcze nie miałam okazji wypróbować rękawic, ale wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam innej firmy i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze sobie sprawić taka rękawicę :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy. Właśnie zastanawiam się nad tym sposobem zmywania makijażu.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam styczności z tą marką ale z chęcią wypróbowałabym taką rękawicę :)

    OdpowiedzUsuń