Jabłko, malinka i inne owoce :)

Hej :D

Dziś przychodzę do was z produktami marki Miravena. Przyznam szczerze, że nie znałam tej firmy wcześniej. W ofercie firmy znalazły się bardzo fajne preparaty żelowe do higieny intymnej. 


Ja miałam okazję poznać dwie z trzech dostępnych opcji: 

- malina/ jabłko- żel przeznaczony dla dziewcząt i młodych kobiet
- granat/ pomarańcza- żel przeznaczony dla kobiet dojrzałych 

Żele zapakowane były w kartonowe opakowania. Na kartoniku znajdowały się wszelkie ważne informacje o produkcie. W środku oprócz kosmetyku znajdziemy jeszcze ulotkę. Szata graficzna jest bardzo przyjemna dla oka.


Przejdę jednak do tego, co najważniejsze. W butelce z pompką znajduje się 250 ml produktu. Specyfiki pachną bardzo przyjemnie. Są nieco bardziej lejące niż typowe żele. Jak widać na zdjęciach poniżej- kosmetyki różnią się od siebie barwą. Buteleczki są przezroczyste. Znajdują się na nich jedynie naklejki z informacją o produkcie.



Pompki działały bez zarzutu. Płyny dobrze się rozprowadzają i pienią. Produkty nie zawierają SLS, PEG, SLES. Sprawdzą się także u osób wrażliwych. Oba preparaty delikatnie myją i odświeżają intymne okolice. Płyny nie podrażniają skóry. Pozostawiają długotrwałe uczucie świeżości.



Płyny są delikatne. Nie wyrządziły mi żadnej krzywdy. Składniki są odpowiednio dobrane. Działanie jest jak najbardziej zadowalające. Jeśli chodzi o wydajność, to również nie narzekam. Płyny, jak już wspomniałam są nieco lejące, ale dobrze się pienią. Dwie pompki w zupełności wystarczą.


Ja jestem zadowolona z tych produktów. Bardzo fajnie się sprawdziły. Myślę, że jeszcze do nich wrócę. 

Znacie firmę Miravena ?
Miałyście może któryś z preparatów żelowych do higieny intymnej?

http://www.miravena.com.pl/
Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

23 komentarze:

  1. nie miałam ich ale chciałabym się zapoznać z tymi żelami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna marka której nie znam :) Zapachy płynów są naprawdę mało spotykane :D Coś nowego !

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi się zdaje ze gdzieś je widziałam, natomiast osobiście ich nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej firmie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale te zapachy zachęcają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nawet o niej nie czytałam :) Ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, nigdy mi nawet nie mignęły w necie te produkty, jestem bardzo ciekawa!
    chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, pierwszy raz widzę tę markę i płyny :) Fajnie, że dały radę

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz słysze o tej marce, ale opakowanka mnie urzekły :D
    lubię takie nowości na blogach :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam wszystkie trzy i bardzo je lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę tę markę :) ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. what an amazing post, like it!

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam marki, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam zupełnie, ale mogłabym wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam już o tej firmie, ale nie miałam okazji stosować żadnego ich produktu

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tę markę, ale tylko z blogów ;) Sama nie używałam, ale chętnie bym wypróbowała, bo mój obecny płyn do hig. intymnej nie nadaje się do niczego ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam jeden z tych ŻELI i bardzo dobrze mi się z nim współpracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam zupełnie marki, ani produktów :)

    OdpowiedzUsuń