A wiecie co ? Zróbmy to rozdanie ! :)- ROZDANIE ZAMKNITE

Jako, że jest was coraz więcej...odwiedzacie mojego bloga, komentujecie go i obserwujecie- postanowiałam, że już dziś zrobię moje pierwsze (bo na pewno nie ostatnie ) rozdanie  :)


Początkowo nagroda miala być dla jednej osoby, ale jakoś tak wyszło, że paczuszki będą dwie :)

Oczywiście wszystko jest nowe :) Mam nadzieję, że nagrody się wam spodobają. Szkoda, że nie moge obdarować każdego z was, ale spokojnie- kto nie wygra teraz- może za jakiś czas mu się uda :)


Wybaczcie zdjęcia- ale aparat mi się rozładował. Musiałam szybko działać :P


Najpierw pokżę nagrody, a potem przejdę do regulaminu :)


Paczka numer 1.






A tu paczka numer 2.





Ok, to teraz przejdzmy do regulaminu.



Regulamin:

1.W rozdaniu udział mogą brać osoby pełnoletnie lub osoby ze zgodą rodzica.
2.Warunkiem uczestnictwa jest bycie publicznym obserwatorem bloga.
3.Za przesyłkę płacę oczywiście ja  :)




Zasady:

*Musisz być publicznym obserwatorem mojego  bloga.
*Zostawić pod postem e-mail i nazwę pod którą obserwujesz mojego bloga. 


*Dodatkowo możecie mnie dodać do blogrolla, dodać notkę na blogu albo baner -ale tego już nie wymagam (to zależy od was ).



Rozdanie trwa od 11.09.2012 do 12.10.2012. Czyli na zgłaszanie się macie troszkę czasu :)

Potem wylosuję 2 zwycięzców przy pomocy classtools albo generatora liczb.


I to chyba tyle. Życzę powodzenia! Mam nadzieję, że na fotach wszysko widać...jak coś to klikajcie na nie- bo oczywiście wtedy się powiększają :) 



Jeszcze raz powodzenia!!!!! :*

I do następnego :)




 


154 komentarze:

  1. czarnulkaa
    klaudia.sobolewska277@wp.pl

    zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cicha fanka
    gaga_xoxo@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. So many cool things, love them!!
    What about following each other? Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  4. Mrs. Pattinson.
    e-mail : przyyjaciele@gmail.com . ;D
    Pozdrawiam . ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkafirkowa
    e-mail : ewka108oo@wp.pl

    : ) : *

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nagrody :)
    Psychicznax3
    magda_lencia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję:)
    Tak przegląd bloga i masz bardzo ładnie zadbane paznokcie, zazdroszczę,moje się szybko łamią:) Do tego pierścionki na dwa palce prezentowane przez Ciebie wcześniej wyglądają ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Używam znanej chyba już każdemu odżywki Eveline 8in1 :) Polecam :)

      Usuń
    2. szybko się dorobiłaś tych obserwatorów, gratulacje!

      obserwuję jako wypad
      madisek@o2.pl

      Usuń
  8. Bardzo ciekawe nagrody ;)

    agniese.gil@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gdziesamojekredki, gdziesamojekredki@gmail.com ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Miriam (LetsBless)
    przybylowska.miriam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. trudnobycmna, trudnobycmna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako Marta O, mój mail: ilovemakeupandcooking@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: kasia93
    email: kasia93@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: anioleek89
    e-mail: anioleek89@gmail.com
    blogroll: http://anioleek89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ines
    agnieszka_sakowska@onet.eu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mało widac na tych zdjęciach ale jak wszyscy ... to wszyscy : ) Simplechill@op.pl no i simple chill : ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikaj na foty - powiększą się :) Może wtedy lepiej będzie widać- tak jak pisałam- musiałam szybko działać, bo aparat mi się rozładował :P

      Usuń
  17. druga paczuszka lepsza : )
    czekam na niekonkursowy post, obserwuję!

    http://lifestyle-moullis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ThisJuss
    justyna.kasprzak0@gmail.com :)

    Dziękuję za zaproszenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuje jako: carolliness
    e-mail: carla260290@wp.pl

    post w swoim czasie !

    blogroll - pierwsze słysze, nizane mi ;) (jestem początkującą)

    pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  20. effffa20@gmail.com
    http://efffa20.blogspot.com/
    oCZYWIŚCIE OBSERWUJE .

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny blog-świetne rozdanie-zapraszam do mnie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Patrycja Miczek

    Baner: http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/ na pasku bocznym po prawej stronie :)

    E-mail: cosmetics.reccomending@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako Monika Miczek
    e-mail:only.the.original.style@gmail.com
    zaraz dodam jeszcze Baner na pasku bocznym po prawej stronie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako Cecylia Szamburska
    e-mail: cecylia.szamburska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. może później się zgłoszę, a tymczasem z chęcią zgodzę się na wzajemne obserwowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuje jako : Wiedźminka
    a_rey@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Aśś
    E-mail: assx33@vp.pl

    Trafiłam na Twój blog przez przypadek i w sumie na początu byłam pesymistycznie, nastawiona do niego. Poprzeglądałam, poczytałam. istwierdzam, że masz bardzo fajne pomysły. :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    youre-different.blogspot.com (:

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo interesujący blog :) Ciekawie się czyta posty.
    Będę wpadała częściej! Obserwuję i liczę na to samo ;) - http://but-not-youu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog

    proszę o odiwedziny u mnie http://opowiadania-modnisia1522.blogspot.com/ dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  31. frambuesa :)
    dagusss93@o2.pl
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne nagrody z chęcią się zapisz :)
    Obserwuje jako Madzinka
    Fajny blog :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oczywiście basek boczny na moim blogu http://madzinka-ilovetymbark.blogspot.com/ :]]]

      Usuń
  33. super blog, dziki za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny blog , ciekawe rozdanie :) Obserwuje i liczę na rewanż :) http://lovebeautyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję jako: patrycjaa-wardrobe
    e-mail: patryskaa14@o2.pl

    przy okazji zapraszam na rozdanie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super blog, dzięki za odwiedziny :))
    klaa
    klaudek1412@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako grangexd
    e-mail oldzia11@wp.pl

    Bardzo mi się tu u Ciebie podoba, zostaję na dłużej ;p

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuję jako: Camille
    mail: camillebeauty123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuję jako : laajla
    mail: marcysia.j@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako Anne.
    aniu_cha_1996@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuję jako: ola152
    e-mail: ola152@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawy blog, obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako fashionistka93 :)
    mój e-mail: izka1@poczta.onet.pl :)
    Może w końcu coś wygram... bo są świetne nagrody :) szczególnie paczka nr 1. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój blog :0

    OdpowiedzUsuń
  44. OBSERWUJĘ JAKO: Agata piszeee...
    E-mail: atula.blogspot@gmail.com
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuje jako: kammage12
    E-mail: kammage12-99@o2.pl
    Mam nadzieje że chociaż tu coś wygram :) A u mnie zaobserwujesz ? : )Z góry Dziękuje !

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje jako http://my-style-on-the-world.blogspot.com/(1kw
    Mejl-klemcia2001@gmail.com
    Nagrody strzał w dziesiątke

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako : Patrycja Pomarańska
    mail: ziomalka@opoczta.pl
    Mój blog: http://crazy-teen-in-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo fajne nagrody :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękujęza zaproszenie:)

    Obserwuję_MAgdalena B
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: Asia
    E-mail: sweetgirl19@op.pl
    wklejam baner na blog :)

    OdpowiedzUsuń
  51. zostawię dla innych, dużo mam takich rzeczy ;))
    zapraszam do mnie u mnie nowa notka ;)) za niedługo nowy konkurs

    OdpowiedzUsuń
  52. obserwuję bloga pod nazwą lolapop10
    link do mojego bloga : http://lolita-sweetdream.blogspot.com/
    mój email : lolapop10@interia.pl

    a ps. końcówki robiłam u fryzjera farbą ale zeszły mi po jakiś 25-30 dniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jasne ze obserwuje ! : KasiaOfficial
    kasia.official@hotmail.fr

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. obserwuje jako: Sanitariuszka Urody
    e-mail: studio-km@wp.pl
    baner:http://snitariuszka-urody.blogspot.com/, po prawej stronie na górze:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako : Agnes
    mail : polcynka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Trochę się wahałam ale co tam. Biżu nigdy za wiele ;)
    Obserwuję jako Alessanne
    a.t@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. OMG you have a lot of adorable accessories..

    let me know if you want to follow each other ;)
    please kindly visit my blog at
    www.jiglycious.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajne fotki zapraszam do mojego bloga

    Franki13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. szkoda, że trzeba mieć zgodę rodzica ;/ ale pomysł bardzo fajny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  60. slodziutki i sliczny blog:),obserwuje i zapraszam do siebie,jesli Ci sie spodoba to zachecam do obserwowania:)
    Obserwuje jako: Katies
    prada1990@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziękuje za zaproszenie mnie do rozdania. Z chęcią wezmę udział. Naprawdę śliczna nagroda! :)
    Obserwuje : ILoveHipHop
    kasiuleczka014@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuje jako : Olivia.aa
    E-mail : olunia2@spoko.pl
    Świetne nagrody !: )

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako Mirandad :)
    e-mail: mirandad96@gmail.com

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. świetny blog, zapraszam do obserwowania i komentowania u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. patyk37@gmail.com
    obserwuje jako Patusia

    OdpowiedzUsuń
  66. Nagroda nr 1 piękna.
    Zrobiłam notke na blogu odnośnie tego rozdania.
    Mam zgode rodzica.
    Obserwuje jako margra013
    Mój e-mail to margra013@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. justynai@op.pl
    Obserwuje Jessie

    OdpowiedzUsuń
  68. Madzia95940@poczta.onet.pl
    Obserwuję jako: Lakierowniczka

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajne nagrody ;)
    Obserwuję jako Catalina
    catalina@vp.pl

    Ostatnio udało mi się zdobyć wyróżnienie w konkursie to może i teraz się uda ;pp

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo podobają mi sie nagrody, szczególnie ten drugi zestaw... Więc się zgłaszam oczywiście :)

    Obserwuję jako Rincewind99, mój mail: rincewind9998@gmail.com
    dodałam też Twojego bloga do blogrolla: http://rincewind99.blogspot.com/

    A jezeli masz ochotę, zapraszam też na rozdanie do mnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako Marzena
    marzena.wiszniewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję jako : Nik uśka
    E-mail : nika05663@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Trafiłam do ciebie od Tusi :) oczywiście zgłaszam chęć udziału w rozdaniu :) adres mojego bloga to: http://wyspy-bergamuta.blogspot.co.uk/

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję jako: Sweetheart90
    email: mala5102@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję jako Monika Kulik a mój mail monikul@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję jako Daria Kozłowska, e-mail daria1091@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. obserwuję jako Katarzyna
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. obserwuję jako Małgorzata Kotkulkowa,
    mail: kotkulki@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. fajne nagrody:)
    obserwuje jako szczęśliwy zakątek
    moj mail: bepsz@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. obserwuję jako: Agata pisze...
    E-mail: atula.blogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję jako: joanna_w
    E-mail: shinuishi@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję jako: Olkaa :P
    Mail: ola_aleks2@poczta.onet.pl
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  85. obserwuje jako : Berypassions
    email: claaudiiia@gmail.com

    pozdrawiam.swietny blog tak nawiasem;)

    OdpowiedzUsuń
  86. obserwuję jako: Natalia R
    email: natalia12389@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Anomalia i Radi
    anomaliairadi23@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  88. obserwuje jako: truelove
    e-mail: olivkaa99@gmail.com
    Pzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  89. Obserwuje : ktosnaciebiepatrzy
    @ : roza9321@wp.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Obserwuję jako: An ia
    e-mail: freetobemyself.x33@gmail.com
    Banner: http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. obserwuje jako: jo-jo-a
    e-mail: jo-jo-a@wp.pl
    baner: http://testowanie-i-opiniowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję jako kotka1412
    mail: juki5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Obserwuję jako: aniaglam
    mail: anna514@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. próbuję i ja a nóż się uda:) ps. blogasa nie posiadam więc lubię na fc i oto mój mailik: daria_gj@wp.pl pozdrawiam a nagrodę chciałabym pierwszą bo urzekła mnie bransoletka. buziak

    OdpowiedzUsuń
  95. Marcelka-fashion
    smolarekmaria@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. obserwuję jako: Ji-Joon
    e-mail: agalisiewicz16@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Obserwuję jako fraglesik
    fraglesik08@gmail.com
    i dodałam baner na pasku:))

    OdpowiedzUsuń
  98. Obserwuję jako JoanneDevian
    Email: asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  99. malgorzatkalibera
    malgorzatkalibera@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Obserwuję jako . (lub sikamikanico, nie wiem gdzie to sprawdzić :P)

    patrycja.mistal@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  101. obserwuję jako agn.ciu17
    agn.ciu17@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  103. salineczka@poczta.fm

    Obserwuję jako: NieuczesanyMotyl

    OdpowiedzUsuń
  104. obserwuję jako: kingamuszka
    mail: kingamuszka@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Obserwuję jako: Dagmara Chabło
    E-mail: dagus6284@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Obserwuję jako Justyna Waszkiewicz
    justynaa1687@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Obserwuję jako aga19988
    a mój mail to aga19988@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Obserwuję jako: Madzia Cz
    mail: czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  109. sienia_88@interia.pl
    obserwuję jako: sienia_88

    OdpowiedzUsuń
  110. Obserwuję jako:♥Natalia♥
    E- mail:natalia623@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Obserwuje jako : kosmetyczka recenzji
    oleksypatrycja14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  112. setfiretotherain
    e-mail: niezapominajki91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  113. obserwuję jako Joanna_26
    kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  114. RoksannaFleur,
    e-mail: roksanna.en@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Zgłaszam się
    e-mail: emiciak77@gmail.com
    blog na którym jest notka o rozdaniu; http://candyinblog.blogspot.com/2012/10/6.html
    obserwuję jako: Emilia Nie powiem
    chciałabym zestaw nr 1 ale jesli nie to i może być 2 ;D

    OdpowiedzUsuń
  116. natala1565@interia.eu
    natalia nathalie

    OdpowiedzUsuń
  117. Obserwuję jako: all that i love
    e-mail: nelisimelevic@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Obserwuję jako: Malina Malinowa
    mail: malinowe.zycie@gmail.com
    baner na www.tu-sei-la-mia-vita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. obserwuję jako ewaossowska1
    mój e mail:ewaossowska1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. obserwuję jako: Kasia
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    Dodałam baner na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Obserwuję jako: Sheira
    E-mail: anna.agnieszka.senko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Ciekawe zestawy :) Obserwuję jako moniFaktura, info w pasku bocznym na www.monifaktura.blogspot.com, mail: monix13 [at] tlen.pl. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  123. obserwuje jako wiolkaa93
    mail mojczyk@wp.pl
    dodałam twój blog do blogrola

    OdpowiedzUsuń
  124. witam cieplutko:-))

    annamarianna@vp.pl
    obserwuję jako: Anna Marianna

    OdpowiedzUsuń
  125. Kuszące te cudeńka w Twoim rozdaniu :)

    Obserwuję jako Justek
    Dodałam na blogu banner w pasku bocznym ;)
    justyna90k@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  126. obserwuje jako catharine1990
    moj @: kasia1@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  127. Obserwuje jako Serenitka B
    akasha162@interia.eu
    mam Cie w blogrollu już dawno;)
    banner w pasku bocznym na blogu:
    http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Obserwuję jako Madame Tournesol (lub Dominika Nowak, w końcu nie wiem, jaka to nazwa, bo pisze komentarz jako imie i nazwisko, a w obserwowanych wpisałam mój nick), mój mail to madame.tournesol18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  129. Obserwuję jako: Ola
    Ola89101112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Obserwuję jako Naćpana_Miętą
    gabcia4@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. obserwuje jako moooni-que :)
    mon92@vp.pl
    dodałam baner na pasek boczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Obserwuję jako magda6915
    magda6915@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  133. Zgłaszam się ;)

    *e-mail: zenuszka@wp.pl
    *obserwuję jako: zenu szka

    OdpowiedzUsuń
  134. Obserwuję jako: Olga Małek
    E-mail: olciakika1993@wp.pl

    :))) A nagrody świetne! Zwłaszcza paczka nr. 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  135. Zgłaszam się! ;)
    Obserwuję jako Alice Cullen
    e-mail: jaspalice@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Obserwuję jako: Magda Wójcik
    e-mail: photoworld796@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Cześć!
    Czy potrzebujesz pożyczki? Jestem zarejestrowanym i rzetelnym pożyczkodawcą, udzielam pożyczek osobom mającym trudności finansowe, próbującym spłacić rachunki szkolne, próbującym kupić samochód lub założyć własną firmę, kontrahentów i agencje rządowe. Aby uzyskać więcej informacji lub formularz wniosku o pożyczkę, skontaktuj się z nami przez e-mail: thompson.loanservice@gmail.com
    Zarządzanie.
    Skontaktuj się z kredytem Speedy teraz !!!

    OdpowiedzUsuń