Mini zakupki :P

Ohhhh..... ja wiem, że narzekam, ale tak jak zawszwe czekałam na weekend- tak teraz marzę, by piętek trwał wiecznie  :P Na wakacjach czas tak szybko leci- budzę się o 7 i nim się obejrzę już 23- no ludzie! Jak to możliwe? Szkoda, że na zajęciach ten czas tek nie galopuje...nieee- wtedy to minuta trwa godzinę i ciągnie się z nieskończoność.... 

Dziś pogoda mało sprzyjająca, raz słońce, a raz deszcz. Jest zimno i strasznie wieje. Pomimo takiej pogody i tak na zakupy trzeba iść :) Zapłaciłam rachunki, pozałatwiałam kilka spraw....z innym skutkiem niż bym tego chciała..no ale.....czy można coś załatwić od razu? Odpowiedź jest prosta - nie, na wszystko trzeba czekać, czekać i jeszcze raz czekać- można się przyzwyczaić :P


Dziś zakupy małe:



- Eveline Cosmetisc 8in1 odżywaka do paznokci- według mnie nie ma lepszej! To już chyba 3 buteleczka tego cudeńka i pewnie nie ostatnia. Koszt to około 10 zł. Co prawda mam jeszcze troszeczkę poprzedniej, ale wolę mieć na zapas. Paznokcie są po niej cudowne, odżywione, nabłyszczone, twarde, ale i elestyczne jednocześnie, lepiej rosną i zdrowo wyglądają. Polecam z czystym sercem- mój KWC.

- Gąbeczki do makijażu- znalazłam je podczas zakupów w Intermarche. Na zdjęciu są tylko 3, bo oczywiście od razu musiałam jedną wypróbować. Nie za dużo mogę o nich powiedzieć, użyłam dopiero raz. Nie są złe, radzą sobie, ale jestem ciekawa jak zachowają się po umyciu. Koszt to jakieś 3 zł za 4 sztuki.


- Olejek rycynowy- kupiony w aptece za 3 zł. Kiedyś używałam na rzęsy i chcę do tego wrócić. Zastanawiam się też nad włosami...sama nie wiem. Stosowałyście olejek rycynowy na włosy? Ja z efektu na rzęsach byłam zadowolona- nawet jeśli nie stosowałam regularnie, to rezultaty były.




Wstąpiłam też do SH. Dziś pokażę tylko drobiazgi. W SH kupiłam bluzkę/tunikę czarną z jakimiś ozdobami, kupiłam kurteczkę- taką typowo jesienną i płaszczyk granatowy, też na jesień. Fotek nie ma, bo rzeczy się piorą  :)

Ale za to fota drobiazgów jest:


Nic specjalnego, ale zawsze coś :) Za to wszysko- czyli ciuchy i to, co jest na focie wyżej zapłaciłam około 20 zł. 


No, to ja kończę na dziś. 

Trzymajcie się i do następnego :)

53 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo spodobał. Mimo, że nie jest w idealnym stanie uroku mu nie brak :P

      Usuń
  2. Zrób zdjęcia rzeczy jak "wrócą z prania"
    ciekawa jestem czy te gąbeczki będą fajne, jak znajde to sobie kupię wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zrobię :) Dam znać jak gąbeczki się spisują już niedługo.

      Usuń
  3. Niezłe zakupy! Plakietka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie jestem w trakcie kuracji odżywką 8w1, póki co jestem zadowolona z efektów, tylko skórki mi się poniszczyły, ale to nic w obliczu tego co dzieje się z moimi paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to mogę Ci polecić również Eveline. Też miałam problem ze skórkami i kupiłam sobie Eveline Nail Therapy Professional- miękkie i zadbane skórki i Multiodżywczą oliwkę do skórek i paznokci. Te 3 produkty z Eveline działają cuda na paznokciach. Na blogu pokazywałam te rzeczy, ale spokojnie będę jeszcze raz- trym razem recenzja :)

      Usuń
  5. odzywke uwielbiam i juz mi sie konczy wiec napewno kupie paznokcie rosna jak nigdy:)))
    o olejku na wlosy zrobilam recenzje wlasnej odzywki jesli nie jestes do niego przekonana to poczytaj u mnie moze ci sie przyda
    a jesli chodzi o lumpeksik to przez tyen tydzien kupilam tam klika slicznych perelek musze porobic foty i rowniez wstawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie- ta odżywka działa cuda! Na pewno zobaczę notkę o olejku- dzięki za info. I czekam na Twoje perełki z SH :)

      Usuń
  6. muszę lecieć do sklepu po tę odżywkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne drobiazgi ;)
    Też mam ten olejek i odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zajęcia są od tego, żeby na nich w 3/4 spać. Ogólnie uczelnie są do kitu i też wolę żeby ten weekend się nie skończył

    OdpowiedzUsuń
  9. zakupy to podstawa ;] to serduszko z kluczykiem jest interesujące ;p
    a weekend trwający cały tydzień to chyba marzenie każdego

    OdpowiedzUsuń
  10. nice blog. Pls follow me, i follow u ;)
    http://superglamourousfashionavenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę że zakupy udane ;)
    zapraszam do mnie: http://domqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. naszyjnik z kluczykiem boski <3

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od kilku tyg. używam gabeczek do makijązu zamiast pędzla i jestem mege zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta odzywka do paznokci jest podobno mega dobra, ja sama jeszcze jej nie uzywalam:D
    tak poza tym to całkiem fajny ten Twoj blog, wiec dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. w złą pogodę to tylko zakupy i to udane mogą poprawić humor :) nie stosowałam olejku rycynowego, ale kiedyś ktoś powiedział, ze może przetłuszczać włosy nie wiem jaka w tym prawda...

    OdpowiedzUsuń
  16. pisałam niedawno o olejku, którego jeszcze nie używałam. ale podobno jest świetny ;)

    dla mnie najlepszymi odzywkami do paznokci są te z Rossmana, co kosztują koło 8zł. Dla mnie niezastąpione ;) Spróbuj kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, aktualnie odżywki z Eveline są w promocji w Biedronce (troszkę ponad 8 zł) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam :) Muszę w takim razie przejść się do Biedronki, bo pewnie nie tylko to tam jest w promocji :)
      Dzięki za informację :)

      Usuń
  18. Uważaj na tą odżywkę z Eveline. Czytałam recenzję że dziewczyny tez były zadowolone, ale z kolejnymi buteleczkami było tylko coraz gorzej. Ja mam zamiar ją wypróbować, ale na pewno nie będę kupować jej hurtowo. ;) Oczywiście trzeba pamiętać że każda z Nas jest inna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo....o tym nie słyszałam. Ja kończę drugą buteleczkę tej odżywki, trzecia stoi jeszcze zamknięta i mam nadzieję, że będzie spisywać się tak dobrze jak poprzednie :) Dokładnie- każada z nas jest inna i nie kazdemu służy to samo, ale moim zdaniem warto wypróbować ten produkt. U mnie sprawdził się rewelacyjnie i póki co, mogę Ci ją z czystym sercem polecić :)

      Usuń
  19. wow, 20 zł za tyle rzeczy? gratuluję :) śliczne te breloczki na zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  20. 20 zł? ja bym nie umiała ich tak rozgospodarować dobrze :p

    OdpowiedzUsuń
  21. te "drobiazgi" są świetne :d

    OdpowiedzUsuń
  22. "drobiazgi" <33 http://olciak-olciaak.blogspot.com/ zapraszam obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam sie z Tobą! Nie ma lepszej odżywki na paznokcie niż ta. Też myślałam o olejku rycynowym na włosy, ale sie chyba zdecyduję :) Pozdrawiam, Lusia.

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne akcesoria ;d
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Dzisiaj nowa notka ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne te drobiazgi:) szkoda że nie ma u mnie intermarche, bo wyjątkowo tanie te gąbeczki, w rossmannie chyba droższe trochę

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice blog! if you want go to my blog:)
    http://asunshineoffashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba też zainwestuje w olejek rycynowy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja chcę taką przypinkę z Hardrocka! Uwielbiam SH :))

    OdpowiedzUsuń