No i mamy weekend...

Dziś pogoda jest cudowna. Jest słonecznie, ciepło- co prawda wieje lekki wiaterek, ale da się to przeżyć :P 
Obudziłam sie wcześnie rano i zobaczyłam to za oknem:







Dziś kolejna część mojej lakierowej kolekcji. Te lakiery są po 2.50- 2.90 i według mnie nie są złe. By paznokieć całkowicie pokryć trzeba nałożyć 2 warstwy-w zasadzie ja tak robię z każdym lakierem- nieważne jakiej firmy on jest. Jeśli nałożymy dobry top coat, to trzyma się około tygodnia. A oto i one- Butterfly ceramic:






                                         Od lewej nmer: 398, 399, 400 i 389



                                         Od lewej: 99, 386, 255



W pewnym momencie miałam fazę na czerwony kolor. Wiem, że środkowe lakiery wyglądają na takie same, ale nie są. Aparat miał trudności z uchwyceniem ich koloru. Musicie mi wierzyć na słowo :)
Od lewej: 97, 283, 281, 66



                                         Od lewej numer: 255, 55, 45, 383


Wczoraj dostałam też przesyłki. A co w nich było? Zostałam wybrana do testów nowych smaków mleka Alpro :) Uwielbiam mleko sojowe, więc tym bardziej cieszę się, że mogę skosztować dwóch nowych. Smak orzechowy i migdałowy:





Udało mi sie także nawiązać współpracę z kultowym balsamem do ust Carmex :) Dziękuję Panu Pawłowi :)

Nic, tylko testować  :P
A jak tam u was? Studenci- macie już plany zajęć? Jak mija weekend?
Trzymajcie się i do do następnego:***

43 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) A na żywo wyglądało to jeszcze lepiej :)

      Usuń
  2. widoki świetne, u mnie pięknie świeci słońce :) nigdzie nie widziałam tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w tych tanich sklepach typu 2.50, 2.90 albo 5.90 i wtedy dostejemy 2 lakiery :)

      Usuń
  3. ale urocze słoneczko *__* uwielbiam wschody słońca <3
    lakiery mają bardzo ładne kolorki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można te lakiery dostać? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepach typu wszystko po 2.50, 2.90 albo możesz szukać też w tych wszystko po 5.50 i wtedy jak dobrze trafisz możesz za tą cenę dostać dwa albo nawet trzy lakiery :)

      Usuń
  5. ten miętowy jest śliczny z 2 zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery są extra ! :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne widoki ;]
    a kolekcja lakierów, pozazdrościć, szczególnie tego 389 i 399 ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się kolory 398, 399, 400 i 389 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień, w którym zakupię mój pierwszy w życiu Carmex zbliża się wielkimi krokami :)
    Gratuluję Ci współpracy :]

    OdpowiedzUsuń
  10. ale widoczki za oknem :) u mnie też przyjemnie ciepło .
    co do lakierów ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie sliczne kolory lakierów *__*
    Zaobserwowałam twojego bloga ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery! Niesamowita kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładne niebo ! omoommm *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję współpracy ja mam taki sam carmex ;) ciekawa jestem jakie będą zatem nasze recenzje ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Póki co z Carmex'u jestem bardzo zadowolona, zobaczymy jak będzie dalej :)

      Usuń
  15. lakier 399 super :-) buziaki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie za oknem miałaś *.* Nie mam zbyt wielu lakierów, ba! Mam chyba tylko dwa. Nie lubię i nie potrafię malować paznokci. Gratuluję współpracy i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kolorki lakierów ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. i jak mleko? ja właśnie muszę zacząć pić mleko sojowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleko jest pyszne. Je lubię mleko sojowe, a te choć mają dość specyficzne smaki- mnie osobiście przypadły do gustu :)

      Usuń
  19. Bardzo mi się podobają te lakierki w kolorach zielonym i niebieskim:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, gdybym miała takie widoki za oknem od razu dzień byłby lepszy :) Jak pomyślę, że od jutra na uczelnię to najchętniej zakopałabym się gdzieś i przespała 9 miesięcy ;) Plan oczywiście już mam i nie jest najgorszy. A jak u Ciebie :*?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plan nie jest zły....choć oczywiście może być lepszy....Zobaczymy, może nasi kochani wykładowcy pójdą na rękę nam i coś wspólnie pokombinujemy :)

      Usuń
  21. Bardzo fajne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. aww! Ile lakierów! ja też posiadam ich większą ilość!
    obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie ^^
    Pozdrawiam cieplutko, Aleksandra ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. plan zajęć już mam ;) wywalczyłam grupy, które chciałam i osiągnełam to o czym marzyłam - wolne piątki ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę tego Alpro! Mnie się nie udało a wprost uwielbiam takie rzeczy :) Mam nadzieję, że recenzja się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń