Już są!!! Już je mam! :)

Przyszły!! Już je mam w domu :)


Mowa oczywiście o moich ćwiekach. 

Teraz już mogę dalej przerabiać katany :D


A oto moje cudeńka:)

To nieważne, że dostałam wezwanie na pocztę, że czekałam w kolejce godzinę, a do tego jeszcze drugą...bo szanowna Pani nie mogła odszukać koperty...W końcu są!



A do tego mam jeszcze przypinki:



Ja mam jeszcze wakacje, ale wiadomo na studia też jakieś zakupy trzeba poczynić...więc teraz z serii- mniej przyjemne, czyli w rolach głównych zeszyty, ołówki, zakreślacze...gdzieś mi się jeszcze długopisy zapodziały.. :P




Tak...wiadomo nie byłabym sobą, gdybym nie kupiła jakiegoś lakieru...ale bateria od aparatu padła, więc pokażę wam moją małą armię :P (Fota robiona wcześniej)


Oczywiście to nie wszystkie moje lakiery :P






Z kazdym nowym wpisem ma pojawiać się też biżu, która będzie do wygrania, ale jako, że baretia padła...to pójdę na łatwiznę i wezmę fotę z poprzednich wpisów. 


Więc kolejną nagrodą będzie to :


Wiem , że nie każdy takie rzeczy lubi...więc spokojnie- będą też inne :)

A teraz kończę i do następnego wpisu :)

Paaaaaa :*



232 komentarze:

  1. fajne te zeszyty, dzisiaj również byłam na takich zakupach, ale z supermarketów już dużo było powybierane i zostały same wyrzutki :( a lakierów spora armia, takie małe buteleczki są świetne, bo wiadomo, że lakier nie zmarnuje się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo jak ja byłam na tych zakupach szkolnych, to faktycznie masakra...ciężko odszukać rzeczy, poukładane w innych sektorach, cena inna niż na plakietce...och tragedia :P

      Usuń
  2. Lakiery świetne. Jak będziesz przyczepiać te ćwieki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz...taka zajarana byłam, że te ćwieki przyszły, że nitów nie pokazałam :P W kolejnej notce wszystko zobaczycie :)

      Usuń
  3. fajne ćwieki, jak ozdobisz nimi coś to wklej zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm following, hope you follow me back :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki za komentarz ja juz dodalam cie do obserwowanych :))) teraz zapraszam ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cwieki i przypinki :3
    Zacnie!
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te lakiery:)
    Pokaż kurteczki z ćwiekami jak bedą gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe powiem szczerze, że tych lakierków jeszcze nie używałam, preferuje golden rose, safari, vipera :))

    Biżuteria.. ah ta biżuteria ! Uwielbiam biżuterię !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię :) A te są malutkie i tanie...jedne lepiej kryją, a inne gorzej, ale ogólnie są ok :)

      Biżuteria <3

      Usuń
  9. Patrzę i zbieram szczękę z podłogi... Niesamowity blog!! :) Zapraszam ponownie do mnie http://ustrzel-okazje.blogspot.com/ i dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, to teraz bedziesz przyczepiala cwiki wszedzie;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne xd

    Dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ćwiekami możesz poszaleć ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery piękne :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - na blog z dużą ilością inspiracji ze świata mody i nie tylko. Codziennie coś nowego :)

    http://inspirationswonderlandforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nasza kochana Poczta Polska. Czy oni przechodzą jakiś specjalny kurs, czy to regulaminowe zachowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja od zawsze mam jakieś dziwne jazdy z pocztą :P Chyba już się powoli zaczynam przyzwyczajać :P

      Usuń
  15. nie wiem czemu ale kojarzyłam Twojego bloga i byłam pewna, że go obserwuję ;) już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam przerabiać ubrania za pomocą ćwieków, koniecznie pochwal się efektami :))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super lakiery! ;) Też muszę zakupić ćwieki ! ;)
    Obserwuję i zapraszam częściej do mnie ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko to jest jakas masakra jak si,e tyle czasu spędza na poczcie...:(

    Ale piękne kolory lakierów!!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie troszkę się naczekałam :P Ale wolę spędzić tyle czasu na poczcie, niż znaleźć paczkę na schodach i do tego otwartą...bo i tak się jum mi kiedyś przytrafiło...

      Usuń
  19. fajnie tuu! ;)
    dzieki za odwiedziny i również OBSERWUJĘĘ :D

    www.seekfame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja lubie kupiwac rzeczy do szkoly :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne kolorki lakierów! cudeńka!
    też zakupiłam sobie paczke ćwieków i czekam na paczkę :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne lakiery :D
    + też mam takie zakreślacze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lakiery są świetne :)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. genialne te lakiery! uwielbiam takie zeszyty / notatniki :D po prostu uwielbiam! *.* a co do ćwieków, to też myusze sobie zamówić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne zeszyty : ) najwygodniejsze ; )
    + obserwuję, a Ty ? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzie kupiłaś te przypinki? CUDO *.*
    Kolory lakierów- mega!
    Obserwuję! ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo..ile fajnych rzeczy;)
    kolory lakierów super!!

    dzięki za komentarz;)
    obserwuję i bardzo proszę o rewanż;*
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba mnie natchnęłaś z tymi cekinami:) z przyjemnością obserwuję:) i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ćwieki to dobra rzecz, zwłaszcza piramidki ;>> ale drogie są ;P obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog! (;
    Fajne lakiery..
    Dziękuję za komentarz na moim blogu. xx

    Obserwujemy? Daj znać, jeśli masz ochotę ;)

    Love, Jackffy
    jackffy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, spora kolekcja tych lakierów, no i jak ja Ci zazdroszczę, że masz wakacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No jeszcze mam te wakacje...ale co dobre, szybko się kończy :P

      Usuń
  32. czekam na efekt z ćwiekami w roli głównej :) Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  33. Też bym chciała jeszcze wakacje.. ;) Rozbawiłaś mnie tym określeniem ''armia'' ;D hehe ^ ^ ale blog ciekawy, dodaje do obserwowanych ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he :) Niedługo pokażę resztę armii :P
      Dziękuję :)

      Usuń
  34. Super blog. Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  35. lubię intensywne kolory na paznokciach (;

    OdpowiedzUsuń
  36. Całkiem spora kolekcja lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  37. też ostatnio przerabiałam bluzkę z użyciem ćwieków ;D
    oj tak, wartości w dzisiejszym świecie są teraz takie jakieś puste... tylko pieniądze, władza, a ludzie oceniają innych po wyglądzie. zupełnie bez sensu -.-
    pozdrawiam i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie....przykre, ale prawdziwe. Co zrobić- takie czasy....

      Usuń
  38. Ehh widać kto jeszcze leniuchuję :)
    Naprawdę sporą masz grupę tych lakierów :P
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  39. Nice blog and post! (; I'm following you now!

    Maybe u wanna follow each other on GFC e Fb?
    thank you!

    https://www.facebook.com/quincemarmalade

    OdpowiedzUsuń
  40. też zamówiłam ćwieki, powinny mi dojść w przyszłym tygodniu :D
    +ja już obserwuję : ) Liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  41. też sobie zamówiłam ostatnio cwieki na alegro :D widzę że masz całkiem sporą kolekcje lakierów :D
    świetny blog obserwujemy ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki...ale to jeszcze nie cała kolekcja moich lakierów :)

      Usuń
  42. AAle duzoooo lakierów :-) obserwuję i czekam na Ciebie.
    http://stylowcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. O też 'bawię się' w ozdabianie ćwiekami :D
    kolekcja lakierów imponująca ;>
    +ja już obserwuję,, liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny blog bardzo mi się tu podoba!
    dziękuje za wizytę u mnie również :)
    a tymczasem zapraszam do dodania do obserwowanych bo ja już to zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczne lakiery i te długopisy ze zwierzęcym motywem ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. O rany, uwielbiam te przypinki ;] Podoba mi się tyl tych gadżetów.

    OdpowiedzUsuń
  47. Pokaz na blou kiedys juz przerobione katany :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne. ALE JA NIE LUBIE ;**

    Zapraszam cię do siebie aaulinkaaaa.blogspot.com . To dla mnie bardzo ważne. Jeśli Ty będziesz komentowała u mnie to ja u Ciebie, jeśli u mnie skomentujesz dwa posty to ja u Ciebie też dwa, trzy to trzy i tak dalej. I obserwuj;*

    OdpowiedzUsuń
  49. Podobają mi się lakiery d paznokci baaaardzooooooo , KOCHAM JE *.*

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne są też te kolorowe długopisy itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. ja jakoś nie przepadam za ćwiekami. te neonowe kolory lakierów są NIESAMOWITE <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam ćwieki- od zawsze, ale rozumiem, że nie każdemu sie to podoba. Dziękuję :)

      Usuń
  52. Chciałabym móc zaobserwować Twojego bloga, ale nie mogę, bo nie wyświetla mi się ikona. Poczekam do jutra...

    OdpowiedzUsuń
  53. Za niedługo też mam zamawiać ćwieki.;)

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)
    (Napisz jeśli zaobserwujesz)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuje Ci bardzo ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cholera..Cholera :P Przypomniałaś mi,że zbliża się rok akademicki i ja tak naprawdę jestem z niczym... ani zeszytu.. ołówek i długopis się znajdą ale tak to bieda :D Ja również mam bzika na punkcie ćwieków i również przerabiam katany czy swetry :) na sezon jesienny pochwalę się kilkoma moimi kreacjami :)
    http://linde-lo.blogspot.com/ -Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  56. Pokaźna kolekcja lakierów ;p

    Zapraszam : world-of-bloody-curses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Jakie Lakiery ; oo Mom Plis <3

    OdpowiedzUsuń
  58. same cudeńka na Twoim blogu :) zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  59. skąd zamawiałaś?
    obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  60. kurcze świetne są takie dżety na kurtkach etc..sama zacznę chyba tak przerabiać!:)
    obserwuję i liczę na Ciebie:))

    http://cleoinstyle.blogspot.com/
    <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Super blog i świetny post :)

    Zaobserwujesz mojego ?:
    flushberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny blog!
    Ćwieeeki,a co będziesz wyćwiekowywać?Xd
    I gdzie kupiłaś te długopisy w panterkę,zebrę,itp.?
    Zak masz chwilkę to zapraszam:avehellburn.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę nabijać na katany te ćwieki :)
      A te ołówki i długopisy w panterkę, zebrę kupiłam w sklepie - wszystko za 2.90 :)

      Usuń
  63. Lakiery <3 pamieytam, ze uwielbialam rozne kolorowe rzeczy do bazgrania!

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale mi się te długopisy podobają:) gdzie takie można kupić:D?
    Zresztą reszta rzeczy też super:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ołówki i długopisy kupione w sklepie - wszystko za 2.90 :)

      Usuń
  65. ale dużoo:)
    Dzięki za komentarz obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  66. Ćwiekii . <3
    O , i przypinki z Gunsamii , ; )) Mmm .

    Zapraszam do siebie . : P

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam ćwieki!
    Obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  68. Kocham ćwieki :) Świetny ten ostatni "kolczyk" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) To zapraszam do rozdania, może akurat się uda :)

      Usuń
  69. ale ładne : ) obserwuję , pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  70. Ćwieki super wyglądają przy kurtkach! Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Chyba też się skuszę na takie ćwieki i poprzerabiam sobie niektóre ubrania.
    Świetny blog :) Zapraszam do mnie
    http://patrz-w-gore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Ćwieki! *.*
    Świetny blog :D
    Obserwuje :>

    OdpowiedzUsuń
  73. Zazdroszczę takiej kolekcji lakierów<3

    OdpowiedzUsuń
  74. Ahhh Ćwieeki !
    Obserwujemy?
    Świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
  75. Jejku jak ja bym chciała już być na studiach;p Świetne gadżety do nauki ;p Super te ołówki są! ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję liczę na to samo :)

    kocham wszystko co ma ćwieki ♥

    cotidiesol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Jakie śliczne te lakiery :)
    Obserwuję i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Z taką ilością ćwieków to możesz teraz szaleć ^^

    OdpowiedzUsuń
  79. Ćwieki , mm fajna sprawa ! Obserwuje i zapraszam do siebie : http://true-story255.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Pokaźna kolekcja lakierów tez lubię tą firmę :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  81. ja też mam lakierową manię :P

    http://siodmy-koktajl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. ja też mam lakierową manię :P

    http://siodmy-koktajl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. No to dużo roboty Cię czeka!:) Powodzenia.
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  84. mega mi się podobają te lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  85. Całkiem spora armia ;) Oczywiście dodaję do obserwowanych i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Mi ostsatnio całkowicie odbiło na punkcie ćwieków. Cudowne są ;))
    na jakiej stronie zamawiałas?

    OdpowiedzUsuń
  87. Dziękuję :) Ojej ile lakierów:) Też mam sporo:D Uwielbiam te z Selene, bo są ekonomiczne i dobrze kryją i trzymają się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a do tego są tanie i jest ogromny wybór :)

      Usuń
  88. Dziękuję :) Uwielbiam kolczaste ćwieki! Przeszukałam całe miasto żeby je znaleźć i chyba skończy się na allegro ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ciężko dostać takie ćwieki...a szkoda, ja też szukałam i nie znalazłam.. Te dostałam.

      Usuń
  89. ooo też muszę się zaopatrzyć w ćwieki:) świetna masz kolekcję lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  90. jejku ale masz duużo lakierów :)
    też chcę tyle mieć ;)
    super ćwieki.

    OdpowiedzUsuń
  91. wow naprawdę świetne lakiery!

    http://likee-dreams.blogspot.com/ zapraszam także do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  92. obserwuje i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  93. wow, cała kolekcja lakierów! :)

    zachęcam do obserwowania, buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  94. super te ćwieki:) sama też posiadam kilka lakierów z tej firmy, lubię je:)
    http://olgusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. gdzie zamawiałaś ćwieki? fajny blog ;D

    oczywiście zapraszam do mnie ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja strasznie długo szukałam ćwieki i u siebie ich nie znalazłam. Te dostałam- więc nie mam pojącia skąd są...

      I dziękuje bardzo :)

      Usuń
  96. chętnie zmierzyłabym się z tą małą armią ;>

    OdpowiedzUsuń
  97. Ćwieki! <3 gdzie je zamowiłaś?! ;D kocham. Kiedyś widziałam patent żeby je do trampek przyczepić. <3
    Ooooj też by mi sie parę bajerow na studia przydało. ;)
    Serdecznie pozdrawiam, dodaję do obserwowanych i zachęcam do dodania i mnie do obserwowanych. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwieki to także moja miłość :) Szukałam ich po całym mieście i niestety nie znalazłam. Te dostałam od kolegi, nie wiem skąd są niestety....
      Bardzo dziękuję:)

      Usuń
  98. Powodzenia z przerabianiem :-).

    OdpowiedzUsuń
  99. No to czekam na efekty katanek:) Fajne lakiery. Również obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Imponująca kolekcja lakierów i te odcienie *_* No i ćwieki ah ile śliczności mozna z nich wyczarować :)
    Zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  101. ładne lakierki zapraszam do mnie cebula-czosnek.blogspot.com + obserwuję i liczę na to samo u mnie cebula

    OdpowiedzUsuń