Pimp my organizer :)

Pogoda jest tak zmienna, że o przeziębienie teraz nie trudno... No i mnie jakoś tak zaczyna coś łapać :/ Ale ja się nie daję i już walczę  :)


Dziś dużo spraw do załatwienia miałam, teraz siedzę sobie w ciepłym domku i mogę pokazać moje dzieło :P


Sama byłam zaskoczona, ze tyle biżuterii mi się nazbierało. To co zaraz zobaczycie- to oczywiście nie wszystko :P Lubię bizuterię...nigdy nie wiadomo, co się przyda  :P Niektóre rzeczy tu nie weszły, a złoto i srebro trzymam osobno.


Ja na bizuterię poluję zazwyczaj na wyprzedażach, sklepach internetowych, SH.

Tak patrzę na ten organizer i wydaje mi się, że więcej niż 10 zł żadna z tych rzeczy nie kosztowała.


No, to zaczynamy...tak wyglądały początki:



Zapchałam cały organizer- czyli 36 kieszonek i 18 haczyków....a to tylko wisiorki i to nie wszystkie :P Dlatego nawet nie wiecie jak się ucieszyłam, kiedy będąc dziś w Netto dorwałam drugi taki organizer :P Klikajcie na foty - powiększą się :)


Kieszonki:



Haczyki:






Dziś na tyle, lecę się kurować  :)

Trzymajcie się cieplutko :* Niedługo pokażę drugi organizer :)


Do następnego :***

70 komentarzy:

  1. no tak wcale się nie dziwie ;) za to teraz wszystko będzie poukładane i nie będzie się plątało ja niestety nie mogę nosić sztucznej biżuterii ze względu na uczulenie wrrr jestem zawsze na to wściekła bo tyle jest fajnych rzeczy i co z tego ! zazdroszczę i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, no szkoda, że jesteś uczulona, moje koleżanki malują taką biżuterię lakierem bezbarwnym...ale nie wiem na ile to pomaga...Próbowałaś tak robić?

      Usuń
  2. ale masz tych naszyjniczków -wszystkie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie dużo masz tego wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. duzoo tego. ;D ale swietne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. No mnie choroba rozłożyła na dobre , niestety ! Ostatnie dni słoneczka a ja w łóżku... : ( Pomysłowy organizer .

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo fajne! Mnie tez chorubsko bierze;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo jak tu się nie zarazić, kiedy każdy kicha, kaszle, itd..
      Walczmy z przeziębieniem! :)

      Usuń
  7. No całkiem spora kolekcja :D uwielbiam takie pierdułki

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany ale Ty tego masz. Ja nie mam nawet 1/4 z Twojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super:) aż mi się oczy świecą *.*
    obserwuję i liczę na to samo^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Rany... zazdroszczę ;D
    Tyle tego masz. kiedy Ty to zdążyłaś kupić? :D

    odszyfrowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale kolekcja. Aż mnie zazdrość zżera XD. Zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojejku ile Ty tego masz !! ależ Ci zazdroszczę , podziel się :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko- będę się dzielić. Myślę, że na jednym rozdaniu się nie skończy, a u mnie na pewno z rozdaniach główną rolę bedzie pełnić biżuteria :)Dlatego zachęcam do udziału.

      Usuń
  13. ale tego masz !:D
    oddaj !;3
    no mnie tez jakieś choróbsko łapie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bierz- pewnie nawet bym się nie zorientowała, że czegoś mi brakuje :P

      Usuń
  14. ja się właśnie wykurowałam... super cacka.. ja to nie wiem gdzie trzymać, ale ja jakoś mega dużo, bynajmniej jak ty tego nie mam, stad pewnie mało noszę na codzien bo sa pochowane i zapominam że mam ciekawą biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, skąd ja to znam? Układając biżuterię też sobie przypomniałam o kilku, które uwielbiam, a nie nosiłam wieki :P

      Usuń
  15. WOW spora ta Twoja kolekcja ;-) obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł ;) organizer by sie przydał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz coraz częściej takie organizery mozna dostać w różnych marketach, wić warto poszukac :)

      Usuń
  17. wow, bardzo dużo masz biżuterii. a organizer razem z nia wyglada bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, fajna sprawa taki organizer<3
    ile Ty tego masz!!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, sama nie wiem kiedy moja kolekcja się tak rozrosła :P

      Usuń
  19. Ale fajnie to wygląda jak biżuteria jest uporządkowana:) super organizer:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny blog :>
    obserwuje i licze na to samo
    -komentarze tez mile widziane <3

    OdpowiedzUsuń
  21. super rozwiązanie :* bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wygląda ^^ teraz łatwiej będzie Tobie wybrać co chcesz założyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. kurczę ale masz świetną kolekcję ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog.
    + Zapraszam do mnie. http://yykakalko.blogspot.com/
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetne!
    Mnie też coś zaczyna brać

    OdpowiedzUsuń
  26. kurczę, fajna sprawa ten organizer :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, teraz bez trudu odnajduję to, co chcę :)

      Usuń
  27. Też muszę w taki zainwestowac, bo wszystko się wala po pokoju.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zdumiewająca kolekcja! ;) pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  29. WOW! jaka kolekcja! piękne rzeczy tam trzymasz :)

    dzięki.
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  30. O kurczę, to już chyba choroba. Ukradnę Ci połowę kolekcji, będzie Ci się łatwiej zorganizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. o boże jaka cudowna biżuteria ! , zazdroszczę!:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow niezla kolekcja, choć sama mam podobną ! Super ;DDD

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mniee też zaczyna coś brać ;< Grrrr;/ Zdrowia Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz spora kolekcje, tylko pozazdrościć ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow,wonderful idea.^^
    Maybe follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  36. zapraszam na nową notkę do siebie;*

    OdpowiedzUsuń
  37. I have read so many posts about the blogger lovers except this paragraph is really a pleasant piece of writing, keep it up.
    Feel free to surf my web page bacalao

    OdpowiedzUsuń