Papuga i słoń- czy to dobrana para?

Hej :D


Mam nadzieję, że dzień wam bardzo miło i przyjemnie :D 
Ja dziś chciałam wam pokazać o jakie lakiery hybrydowe powiększyła się moja kolekcja.

Znacie firmę Claresa? Są to lakiery, które można dorwać między innymi w wybranych punktach  Rossmann. Lakiery prezentują się bardzo przyjemnie. W każdej buteleczce znajduje się 7 ml produktu. Ja mam akurat bazę, top i dwa kolory. Dodatkowo posiadam jeszcze płyn do zmiękczania skórek, oliwkę, płatki i pilniczek. 





Ja mam dwa kolorki 520- pink parrot i 207- brown elephant. Bardzo lubię tego typu barwy i chętnie aplikuję takie kolory  na swoje paznokcie. Pędzelki są standardowe. Łatwo i przyjemnie nakłada się nimi lakier. 



Zanim rozpoczęłam cała zabawę- zaaplikowałam sobie płyn do zmiękczania skórek. Bardzo dobrze poradził ze skórkami. Produkt nałożyłam zgodnie z instrukcją, a po upływie 3 minut usunęłam skórki drewnianym patyczkiem. Odpowiednio przygotowaną płytkę paznokcia mogłam zacząć malować. Nałożyłam bazę, a potem zaaplikowałam kolorki. Na cztery pazurki nałożyłam lakier 520, a na jeden 207.





W ramach dodatkowego zdobienia na lakier 207 nałożyłam złotą folię, natomiast na kciuki zaaplikowałam pyłek lustrzany ze złoto-różowym błyskiem. Myślę, że całość fajnie się prezentuje. Nakładałam dwie cienkie warstwy lakieru. Krycie jest bardzo ładne. Nie robią się żadne smugi. Dwa tygodnie i żadnych odprysków. Lakiery bardzo dobrze się trzymają. Dla mnie z racji odrostów- czas już na zmiany. Jednak jeśli komuś odrost nie przeszkadza, to śmiało można je jeszcze nosić. Na koniec użyłam jeszcze olejek. Pachnie wspaniale! Do tego oczywiście dba o nasze skórki.


Znacie firmę Claresa?
Używałyście może te lakiery? Jak wam się podobają moje pazurki? 

https://claresa.pl/

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :*** 

21 komentarzy:

  1. nie kojarzę tej firmy, ale kolorki są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem strasznie ciekawa tych lakierów. Jako była pracownica Rossmana, tym bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się bardzo podoba to połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Firmy nie znam ale kolorki całkiem ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widać na pazurkach to świetna pora :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz czytam o tych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zestawienie kolorystyczne, muszę poznać te hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  8. Super efekt :) Pierwszy raz słyszę o lakierach tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pazurki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt zacny z marką wcześniej sie nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio widziałam już jedną recenzje tych lakierów i zastanawiałam się nad ich zakupem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki bym przygarnęła! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne kolory ;) Jakby wybrane specjalnie pod mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja spotkałam sie tylko z tą nazwą jak zastanawiałam się nad kupnem zestawu startowego, ale w końcu kupiłam firmy semilac :)

    OdpowiedzUsuń