Dieta z głową #17 ( Orzechowa wieża)

Hej :) 


Zapraszam na pyszne i szybkie śniadanie :D Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam orzechy... Do dzisiejszego przepisu wykorzystałam między innymi właśnie masło orzechowe w wersji smooth ze sklepu ze zdrową żywnością My Vita.



Składniki:

- pół szklanki mąki jaglanej
- mały mocno dojrzały banan
- 2 małe jajka
- 1 łyżka masła orzechowego 
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- 2 łyżeczki słodzidła/  płatki czekoladowe- ja dodałam 2 kostki czekolady gorzkiej
- olej kokosowy do smażenia
 



Przygotowanie: 

Oddzielam żółtka od białek. Białka ubijam na sztywną piane. Do żółtek dodaję rozgniecionego banana, mąkę, proszek do pieczenia, startą czekoladę i masło orzechowe. Wszystko dokładnie mieszam. Do masy dodaję białka. Lekko mieszam, tak by wszystkie składniki się połączyły. Piekę na rozgrzanej patelni- na oleju kokosowym. Placki układam jeden na drugim. Na wierzchu smaruję je jeszcze odrobiną masła orzechowego i pozostałymi wiórkami czekoladowymi. I można zajadać :D



Placuszki są bardzo lekkie i puszyste. Mają bardzo fajny, orzechowy posmak. Dają energię na długi czas. Szybko się je przygotowuje...a jeszcze szybciej zjada :D


Lubicie masło orzechowe?
Do czego najczęściej je dodajecie?

http://www.myvita.pl/

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

30 komentarzy:

  1. Wow ależ ten wypiek musi być pyszny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem strasznym łasuchem więc chętnie bym pochłonęła takie apetycznie wyglądające ciasteczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co z orzechami to uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają bardzo apetycznie - lubię masło orzechowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Same pyszności. Muszę to wypróbować. Masło orzechowe *-* Ten smak musi być cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam masło orzechowe, jestem uzależnioną maniaczką niestety.. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro z masłem orzechowym, to musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ¡Hey! Your blog is cool, now i am following you, i hope you have time to visit mine, and follow me back (-:

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże,ale robisz smaka,aż mi tyłek rośnie na sam widok takich łakoci :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Och Ty ;) czytam ten post przed godz 22 i nabrałam ochotę na jakąś słodką przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że przepis wypróbujesz, no i oczywiście, że Ci zasmakuje :D

      Usuń