Dieta z głową #16 ( Słodkie bułeczki)

Hej  :D 

Dziś kolejny przepis :D Te babeczki/bułeczki  wyszły rewelacyjnie. Zniknęły w oka mgnieniu. 
Ja wykorzystałam produkty ze sklepu ze zdrową żywnością Look food. Efekt końcowy prezentuje się tak:



Składniki: 

- 3 jajka ( osobno żółtko i białko) 
- niepełna szklanka bezglutenowej mąki ryżowej
- łyżeczka proszku do pieczenia
- 2 łyżki płynu (może być gorąca woda, może być mleko)
- 2 łyżki słodzidła ( ksylitol/cukier kokosowy/ cukier trzcinowy) 
- szczypta soli (ja wybrałam sól czarną himalajską- oczywiście zmieliłam ją)
- łyżeczka ekologicznego octu z czerwonego wina (ciasto będzie bardziej puszyste) 






Przygotowanie: 

Rozgrzewam piekarnik do 170 stopni. Biała ubijam na sztywną pianę ze szczyptą soli. Dodaję słodzidło. W drugiej misce mieszam żółtka, dwie łyżki płynu (ja dodałam łyżkę gorącej wody i łyżkę mleka roślinnego), dolałam ocet. Całość lekko będzie się pieniła podczas mieszania. Przelewamy to do naszej piany z białek i dodajemy mąkę. Delikatnie mieszamy aż wszystkie składniki się ze sobą połączą. Masę przekładam do papierowych foremek. Do niektórych babeczek dodałam rodzynki. Do innych dałam troszkę serka owocowego, a jeszcze inne posypałam na wierzchu cynamonem i cukrem trzcinowym. Także z dodatkami można eksperymentować do woli :D Bułeczki piekę w 170 stopniach przez 25 minut.



Wyszły rewelacyjnie! Po całym domu roznosiła się słodka cynamonu. Były pyszne, puszyste i mięciutkie. Po chwili już ich nie było...rozeszły się jak ciepłe bułeczki :D 



Polecam serdecznie :D Mojej rodzince bardzo smakowały. 
Robi się je bardzo szybko, a do smaku można dołożyć ulubione dodatki.

Dajcie znać jak wam się podobają :D


http://www.look-food.pl/

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

26 komentarzy:

  1. wow, wyglądają jak z najlepszej cukierni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniaaam ! Ale smakowicie się prezentują chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak od poniedziałku kusić ? :D Aj Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam mniam mniam! Wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają bardzo smacznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się, że szybko zniknęły, bo wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też na diecie, przez cukrzycę ciążową ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :( Warto się poświęcić. Zdrówka dla Ciebie i dla maluszka :*

      Usuń
  9. Musiały być pyszne, bo tak wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń