Zielona pielęgnacja :)

Hej :D 

Dziś chciałam opowiedzieć o zestawie kosmetyków z olejkiem konopnym od firmy Dedra.
Jak się u mnie sprawiły te produkty? Zapraszam na dalszą część wpisu :)



Zacznę od produktu, który gości w mojej torbie już długi czas...i jak dla mnie jest niezastąpiony.
Tak, tak- mowa o kremie do rąk


Krem zabezpieczony był folią ochronną. Zamknięcie typu klik. Szata graficzna prosta. Z tyłu znajdują się wszelkie informacje o produkcie. W tubce mamy 75 ml kremu. 


Zapach tego kosmetyku bardzo mi się podoba. Jest przyjemny i delikatny. Krem ma świetną formułę. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu. Dłonie są nawilżone. Jest to produkt, który zawsze mam pod ręką. Skóra jest po nim bardzo delikatna i miękka. Zapach przez pewien czas się utrzymuje.


Krem świetnie regeneruje skórę. Jest też mega wydajny. W okresie zimowym, kiedy dłonie narażone są na mróz i inne nieprzyjemności ten krem świetnie się sprawdza. Jestem z niego bardzo zadowolona.

Kolejny produkt- tym razem do pielęgnacji całego ciała. Balsam prezentuje się całkiem fajnie, prawda?


Balsam został umieszczony w zaokrąglonym opakowaniu. Na etykiecie znajdują się wszelkie informacje o tym kosmetyku. Co ważne- balsam ma też pompkę, która działa bez zarzutu. W środku znajduje się 350 ml balsamu.


Balsam jest bardzo wydajny. Łatwo i przyjemnie rozprowadza się po ciele. Nie bieli i nie roluje się. Wspaniale nawilża i koi podrażnioną skórę. Balsam również ma miły dla nosa zapach. Fajnie wygładza skórę. Zostawia ją zrelaksowaną i miękką. Wspomaga gojenie i niweluje drobne rany.


Na koniec kilka słów o olejku do mycia. Ta seria mnie osobiście zachwyciła zapachem. Olejek niczym nie odstawał od poprzednich kosmetyków. Opakowanie proste. Wszelkie informacje znajdziemy z tyłu. Zamknięcie typu klik. Z otworka nie wycieka produkt, a wszystko za sprawą specjalnej membrany. W opakowaniu znajduje się 250 ml produktu.


Olejek bardzo dobrze się pieni. Jest wydajny. Ładnie pachnie. Zapach utrzymuje się na ciele przez dłuższy czas. Kosmetyk jest bardzo przyjemny w użyciu. Skóra jest czysta i wypielęgnowana. Żel nie wysuszył mojej skóry.



Kosmetyki można kupić pojedynczo, a także w zestawie. Jeśli decydujemy się na zestaw, to dodatkowo otrzymujemy specjalne pudełeczko oraz myjkę. Cały zestaw bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Produkty mają rewelacyjny zapach i świetnie się spisały w codziennej pielęgnacji.


Znacie te produkty?
Lubicie kosmetyki z olejkiem konopnym?

https://www.mojadedra.pl/pl

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :*** 

38 komentarzy:

  1. Dla mnie te produkty to nowość. Żadnego kosmetyku z olejkiem konopnym też nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo polubiłam produkty z tym olejkiem :D Warto spróbować :)

      Usuń
  2. używałam kosmetyków z olejem konopnym , ale z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe produkty , chętnie wypróbowałabym zarówno krem do rąk jak i balsam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę kosmetyki z tej firmy, wcześniej używałam kremu do rąk z konopią z innej firmy i byłam bardzo zadowolona
    Utworzyłam nowego bloga o tematyce urodowej, lifestyle, powstał już drugi post! Tym razem na temat cudownych właściwości olejku rycynowego, zapraszam! http://13hacks.blogspot.com/2017/01/olejek-rycynowy-pynne-zoto_31.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam konopne kosmetyki, świetna sprawa, tej marki nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Olejek konopny jest świetny :)

      Usuń
  6. Opakowanie ma śliczne :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nie znam tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam parę kosmetyków z olejem konopnym, jedne spisały się lepiej drugie gorzej ;) Z tej firmy nie miałam natomiast nic ! Więc chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaskakujące opakowanie olejku :) Kuszące kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam produktów, ale balsam i pompka to coś co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki prezentują się bardzo fajnie, jestem ciekawa ich zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy oleju konopnego ani nic z nim w składzie. Ostatnio szukam dla siebie jakiegoś dobrego olejku myjącego, może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja skóra lubię olejek konopny, bo jest bardziej "suchy" niż inne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to prawda :) Choć te tłuste olejki też mają swoje zalety :)

      Usuń
  14. Olejek oraz krem bardzo mnie zainteresowały. Pierwszy raz spotykam się z tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawe produkty. Teraz jest dużo kosmetyków na bazie tego lejku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Absolutnie nie znam ;) Pierwsze widzę te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Olejek jakie ma ciekawe opakowanie :) Pierwszy raz się spotykam z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych produktów ale wydają się być naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zarówno marka jak i produkty są mi nieznane.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem maniakiem kremów do rąk, przetestowałam już całą masę, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny zestaw. Mnie osobiście bardzo zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że przyjemnie się prezentuje? :)

      Usuń
  22. Zaciekawiły mnie te produkty, marka nie jest mi znana

    OdpowiedzUsuń
  23. Szatę graficzną mają piękną :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam zupełnie tej marki, może kiedyś się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. mm nie znam ale wydają się być bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja strasznie nie lubię jak coś długo wysycha.. No i jak do tego robię się jakaś 'klejąca'. Nie używałam tych kosmetyków ale przyznam, że jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poznać :D Te spisały się świetnie.

      Usuń
  27. Nie znam tej firmy kosmetycznej ale mnie zaciekawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  28. DEdra ma spory wybór różnych produktów

    OdpowiedzUsuń
  29. Kremu do rąk i olejku do mycia jeszcze nie miałam ale balsam używałam i jest naprawdę świetny , zapach też mi się podoba :)

    https://www.mojadedra.pl/pl/fc5558-bodylotion-sensitive-mleczko-do-ciala-z-olejem-z-konopi?ppk=242137

    OdpowiedzUsuń