Złoto dla seniora :)

Hej :D


Dziś chciałam opowiedzieć wam o kolejnym suplemencie Pharma Nord. Bio- Quinon Active Q10 Gold to tabletki, które trafiły do mnie jako prezent dla babci. Pamiętajmy, że jeżeli decydujemy się na zażywanie tabletek- sięgajmy jedynie po sprawdzone suplementy. Produkty Pharma Nord produkowane są zgodnie z duńską kontrolą farmaceutyczną. A teraz do sedna :D 



Tabletki znajdują się w kartonowym opakowaniu. Jedna kuracja zawiera 30 tabletek. Na zdjęciach widzicie podwójne zestawy. O dalszym ciągu mojej przygody z witaminą D3 opowiem wam już niedługo.


Wszystkie najważniejsze informacje widoczne są na opakowaniu. Zalecana dawka dla osoby dorosłej, to 1 tabletka przyjmowana podczas jedzenia. Tabletki nie są malutkie... ale na szczęście nie stwarzają problemów przy połykaniu.




Zawarte w suplemencie witamina C i koenzym Q10 mają dodawać między innymi energii oraz pomagać w prawidłowym funkcjonowaniu naczyń krwionośnych. Każdy wiek rządzi się swoimi prawami. Osoby starsze powinny wspomagać swój organizm.


Moja babcia przyjmuje różne leki. Ma też pewne problemy zdrowotne. Mimo wszystko jest osobą całkiem aktywną. Chętnie zajmuje się domem i gromadką wnuków. Bio- Quinon Active Q10 Gold to przyjemny suplement. Cała kuracja przebiegła szybko i bez zakłóceń. Suplement nie wyrządził żadnej krzywdy. Babcia czuła się po nim dobrze. Łatwo się łyka i zawiera przyjazne dla organizmu witaminy. Do tabletek dołączone były książeczki i ulotki, które zawierały mnóstwo ciekawych informacji. 


Wielkimi krokami zbliża się święto naszych babć i dziadków. Myślę, że warto zadbać o ich zdrowie i sprezentować im taki suplement. 


Znacie ten suplement? 
Może sięgacie po inne produkty Pharma Nord?

https://www.pharmanord.pl/
Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

25 komentarzy:

  1. znam ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam, ale ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, rzadko kiedy stosuję suplementy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sprawa z takimi suplementami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry skład, sama biorę witaminę c i q10

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tę markę, często kupowałam jej suplementy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie sięgam po żadne suplementy diety.

    OdpowiedzUsuń
  8. Suplementy to pic na wodę, szkoda sobie nimi wątrobę niszczyć. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest sporo innych rzeczy. którymi człowiek świadomie niszczy sobie wątrobę :P Suplementy nie są aż takie złe :P

      Usuń
  9. Kiedyś sięgałam po ten suplement :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś jakieś suplementy tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  11. O to nic dla mnie ;) ja uwielbiam suplementy Dopplehertz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zapomniałam zgłosić babcię do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego suplementu :) Ale poszukuje prezentu dla Babci więc może się skuszę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię suplementy tej marki. W tamtym roku zażywałam witaminę D (widoczną u Ciebie na jednym zdjęciu :D ) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla seniora na pewno przyda się Piracetam. Wspomaga pracę mózgu, ułatwia zapamiętywanie i koncentrację. Starsze osoby mają z tym problem.

    OdpowiedzUsuń