Były sobie tubki trzy :)

Hej :)


Pamiętacie paczkę od księgarni Minerwa
Oprócz księgarni, Minerwa prowadzi także sklep kosmetyczny
W mojej przesyłce poza książką znalazłam też kilka innych produktów. I właśnie o nich napiszę kilka słów: 


Zarówno balsam, jak i krem do stóp umieszczone zostały w niewielkich tubkach. Szata graficzna jest bardzo prosta. Szczegółowe informacje o produkcie umieszczone są na naklejce z tyłu. Otwieranie i zamykanie nie sprawia żadnych trudności.


W każdej tubce znajduje się 50 ml produktu. Otworki nie są zbyt duże. Konsystencja obu produktów jest bardzo przyjemna. 


Krem do stóp, jak i balsam mają silne działanie nawilżające. Ja w zasadzie nie mam problemu z przesuszoną skórą, jednak wiadomo, że aura się zmienia i warto zadbać o swoje ciało.



Kosmetyki szybko się wchłaniają i nie pozostawiają tłustej warstwy. Nie lepią się. Skóra po balsamie jest bardzo gładka i miękka. Krem do stóp równie dobrze sobie radzi. Redukuje szorstkość skóry. Chroni ją przed wysuszeniem. Ja jestem zadowolona z tych produktów. U mnie naprawdę dobrze się spisują.

Wraz z książką i kosmetykami przybył jeszcze jeden produkt. Mianowicie środek do czyszczenia powierzchni akrylowych Sotin.


W tubce znajduje się 100 ml substancji czyszczącej. Środek ma usuwać wszelkie zabrudzenia z akrylowych powierzchni. I muszę przyznać, że działa jak trzeba.


Należy nanieść cienką warstwę produktu na czyszczoną powierzchnię. Odczekać kilka chwil i wetrzeć substancję. Następnie spłukać dokładnie dość dużą ilością wody. Na koniec można przetrzeć powierzchnię suchą szmatką. 



Produkt jest gęsty, a co za tym idzie- jest też całkiem wydajny. Dobrze sobie radzi. Wybrane miejsce jest błyszczące i czyste  :D 

Jestem ciekawa czy znacie któryś z tych produktów. 
Dajcie mi koniecznie znać.

http://www.minerwa.net/
Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

26 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę te produkty. Powinnam zadbać o swoje stopy :D ostatnio dostają w kość ^^. Kremik i balsam mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) I pierwszy raz widzę i muszę zadbać o stopencje :)

      Usuń
    2. Oj tak, o stópki warto zadbać :D

      Usuń
  2. Sama z chęcią bym je przetestowała :)

    https://roseaud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę te produkty ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kosmetyki do stóp chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę te kosmetyki, ale jak nie zostawiają tłustej powłoki i szybko się wchłaniają to coś dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook



    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych produktów :) Ale chętnie bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę te kosmetyki, szczerze mówiąc opakowania nie wyglądają jakoś zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania szału nie robią, ale zawartość jest świetna :)

      Usuń
  10. Nigdy się z nimi nigdzie nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kremy z dużą zawartością moczniku

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam żadnego z tych produktów, ale zaciekawiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A cóż to za ruskie produkty ? :D Dobrze, że się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cos kiedys mialam ale skleroza niestety

    OdpowiedzUsuń