Dieta z głową #10 (Wytrawne babeczki)

Hej :D 

Jak wam dzień mija? 
Dziś przychodzę do was z kolejnym przepisem. Tym razem będzie na słono :D Przygotowałam wytrawne babeczki:


Składniki: 

- 2 jajka
- garść szpinaku 
- kilka pomidorków koktajlowych
- 4 łyżki bulionu wegańskiego warzywnego BIO Amandin
- 2 plastry serka bez laktozy
- 2 grube plastry cukinii

Ja wybrałam bulion wegański warzywny bio. Z marką Amandin nie miałam wcześniej do czynienia. Żałuję, bo mają bardzo ciekawe produkty. Jednak jest na to rozwiązanie. I to wszystko za sprawą hurtowni Vegamarket.


Jeśli w waszych sklepach ze zdrową żywnością nie ma tych produktów, to warto zasugerować, by dany sklep skontaktował się z hurtownią Vegamarket i po problemie :) 


Przygotowanie:

Piekarnik rozgrzewamy do 180 stopni. Jajka wbijam do miski, dodaję bulion wegański warzywny BIO i mieszam. Cukinię kroję na małe kosteczki. Wrzucam ją do masy jajecznej. Masę przelewami do silikonowych foremek. Na wierzchu układam szpinak, pokrojone na pół pomidorki koktajlowe i serek. Wkładam do piekarnika i piekę przez około 20 minut. Warto pilnować takie babeczki- każdy piekarnik jest inny, a chodzi o to, by masa się ścięła :D Po wyjęciu- babeczki można jeszcze posypać świeżo zmielonym pieprzem, czy innymi przyprawami. Ja z tego zrezygnowałam. Bulion, który dodałam wcześniej nadał babeczkom bardzo fajny, delikatny smak :D 



Takie wytrawne babeczki są przepyszne :D Przygotowuje je się bardzo szybko. Można poeksperymentować i dołożyć swoje ulubione dodatki :D 

Lubicie słone muffinki?
Piekłyście kiedyś takie babeczki?

http://vegamarket.pl/Start/Start/

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

37 komentarzy:

  1. Wyglądają smakowicie! Z chęcią bym sobei takie zrobiła :D Choć za szpinakiem nei przepadam to możeby mi w taki sposób zasmakował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat szpinak uwielbiam :D Ale oczywiście można przepis zmodyfikować i ze szpinaku zrezygnować :D

      Usuń
  2. Prezentują się pięknie - ale muszą być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, zjadłabym z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają pysznie :D Aż nie mogę się doczekać kiedy odtworzę przepis :D Mhhhhmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale narobiłaś mi smaka tymi babeczkami ♥ mniam wyglądają smakowicie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają niezwykle smakowicie i zapewne takie są :) Postaram się coś takiego przygotować, dlatego zapisuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna "jajecznica" , wykorzystam Twój przepis, trochę go zmodyfikuję ale koncepcja jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze :D Modyfikuj do woli :D Ważne, żeby Tobie smakowały :D

      Usuń
  8. apetyczne :D nigdy nie jadłam takich babeczek

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają bardzo smacznie!! hmm ja może posypałabym na wierzchu odrobiną sera tak by się jeszcze rozpuścił..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :D Tak też można :D Na pewno były by pyszne :D

      Usuń
  10. uwielbiam jajeczne muffinki z różnymi dodatkami, zawsze wychodzą przepysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda przepysznie. Chętnie zjadłabym taką babeczkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę koniecznie wypróbować przepis :d

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm!! Jakie pyszne ;) Jeszcze takich nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądają:)
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kuszące babeczki :) zjadłabym jednym haustem

    OdpowiedzUsuń
  16. ale apetycznie wyglądają!!! :O

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale to pysznie wygląda Kochana :) Aż chce się zjeść monitor ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takich babeczek jeszcze nie jadłam :) smakowicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo cudowny przepis i do tego prosty <3 jutro robię na kolację!
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń