Zdrowe słodycze :)

Hej :D 


Jak wiecie od pewnego czasu staram się zdrowo odżywiać :D Jednak mam swoje słabostki. Bardzo lubię wszelkie słodkości. Z każdej opresji istnieje przecież jakieś wyjście, prawda? 
I tak oto chciałam wam opowiedzieć troszkę o zdrowych batonach :D 


Zacznę od opakowania. Jak dla mnie rewelacja. Baton Warszawski ma prostą szatę graficzną. Wszystko prezentuje się bardzo estetycznie. Na papierowej części zostały zawarte wszelkie informacje o produkcie. Masa netto: 60 gram.


Dokładnie widać cząstki składników, z których batony zostały zrobione. Muszę też powiedzieć, że są one bardzo aromatyczne. Są to typowo dietetyczne słodycze. Są syte i dodają nam mnóstwo energii.


Ja miałam okazję spróbować wszystkie cztery dostępne smaki, czyli:
- czarna porzeczka i kokos (wegański)
- truskawka z wanilią (wegański)
- ziarno kakaowca i BIO pomarańcza (wegański)
- figa i goja z miodem gryczanym (wegetariański) 


Batony są pyszne! Każdy z nich ma swój niepowtarzalny smak. Wśród tych 4 smaków mam dwóch swoich faworytów. Truskawka z  wanilią oraz czarna porzeczka i kokos- miazga! Pycha. Truskawkowy jest po prostu fenomenalny i jeśli jeszcze nie znacie tych batonów, to radzę zacząć właśnie od tego smaku. 



Muszę też wspomnieć o tym, że baton jest produktem świeżym i należy spożyć go w ciągu 45 dni od daty produkcji. Batony są naturalnie słodkie, są zbite, widać w nich poszczególne cząstki składników. Dla mnie rewelacja. Na długo zaspokajają głód i chęć na coś słodkiego.


Taka przekąska to świetna i zdrowa alternatywa dla znanych nam słodyczy. Batony mają naprawdę wyrazisty smak. Pozbawione są między innymi glutenu, laktozy, orzechów. Ja najczęściej zabierałam te batony w podróż. Nie kusiło mnie już nic innego. Uważam, że warto wypróbować :D



Znacie te batony?
Który wariant wam zasmakował najbardziej? 

http://batonwarszawski.pl/

Na dziś to tyle. 
Trzymajcie się i do następnego :*** 

31 komentarzy:

  1. Wyglądają pysznie, uwielbiam takie smakołyki :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam, ale wyglądają pysznie! Widać od razu, że zdrowe i pyszne. Sam dobry skład, warte kupna, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra opcja dla mnie, bo uwielbiam słodycze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale brzmi zachęcająco :) Na pewno są o wiele zdrowsze niż większość popularnych słodyczy ze sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj skusiłabym się, wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. One są pyszne, póki co najlepsze zdrowe batony jakie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi smaka narobiłaś. Wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak, prezentują się naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam, ja mam diete, bo niestety mam cukrzycę ciążową, więc nawet takich batoników nie mogę ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej... Dla własnego zdrowia i zdrowia maluszka warto się troszkę pomęczyć :D Zdrówka :)

      Usuń
  10. Ja tez uwielbiam jesc jakies zdrowe zamienniki słodkości <3 Ale zazwyczaj piekę coś sama i wybieram swoje ulubione składniki :)
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też staram się sama takie zdrowe przekąski przygotowywać, ale zdarza się, że czasu brakuje :P

      Usuń
  11. Pierwszy raz widzę te batony, ale zachęcają bardzo aby je skosztować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś dla mnie, ciężko mi się obejść bez słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie próbowałam jeszcze, ale słyszałam o nich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią spróbowałabym smaku tych batonów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem jak smakują w rzeczywistości. Jeśli będę miała okazję je gdzieś kupić, to pewnie się skuszę na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Pakiet na cały tydzień, czyli 7 sztuk kosztuje 35 zł.

      Usuń
  17. Chyba wszystkie smaki prYpadłyby mi do gust :) Lubie alternatywy tradycyjnych słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie niestety te batony nie mają nic smacznego w sobie, miałam możliwość zjedzenia Twojego faworyta ( porzeczka kokos ) zjadłam bo zjadłam, fajerwerków nie było ;) dla mnie kokos którego uwielbiam w ogóle nie wyczuwalny, za to pestki porzeczek jak najbardziej ;D Dla mnie niestety nie smakował ;]
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne smaki:) Spróbowałaś i wiesz, że to nie dla Ciebie :)

      Usuń
  19. Te batoniki są pyszne. Jadłam już. Szkoda tylko, że tyle kosztują.

    OdpowiedzUsuń