Co oczy widzą i co serce czuje...

Hej :D 

Jak tam? Jak wam dzień mija? 
Dziś chciałam się z wami podzielić opinią o pewnej książce Wydawnictwa Psychoskok.

Co oczy widzą i serce czuje- to książka Zofii Ostrach. Ja mam akurat e-book. 


Nie jest to typ książki, po który sięgam najczęściej. To dlatego.... że są to wiersze. Powiem wam tak- poezja, wierszyki...nie do końca leżą w mojej naturze. Nie mówię, że nie podoba mi się taka twórczość- wręcz przeciwnie. Jednak zazwyczaj wybieram inne książki. 

Mamy tu całkiem sporo wierszy. Są one w pewnym sensie podzielone na dwie kategorie. Pierwsza, to takie typowo życiowe...często bardzo nostalgiczne wiersze. Druga część to wierszyki trochę satyryczne.



Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Wiersze bardzo mi się podobały. Nie były sztucznie przeciągane. Krótko, zwięźle i na temat. W książce znajdziemy wiersze o miłości, o tęsknocie. Są tu wiersze bardzo nastrojowe.





Co mi się bardzo podobało- wiersze bardzo lekko i przyjemnie się czytało. Były takie normalne. Wiecie- bez ozdobników, sztucznych rymów...po prostu- życiowe. Z drugiej strony Pani Zofia nie zapomina też o tej humorystycznej części naszego życia.




Ja z przyjemnością przeczytałam cały tomik wierszy. Miłość, przyjaźń, trudne tematy i trochę humoru- myślę, że każdy znajdzie tu wiersz, który mu się spodoba. 


Zapraszam na stronę wydawnictwa: KLIK 
Warto też zapoznać się z okazją świąteczną, którą przygotowała Pani Violetta Wróblewska: KLIK 

Warto czasami zmienić repertuar i sięgnąć po coś innego :D 
Lubicie wiersze?

http://wydawnictwopsychoskok.pl/


Na dziś to tyle. 
Trzymajcie się i do następnego :***

24 komentarze:

  1. Wiersze również nie są moim ulubionym gatunkiem. Po prostu nie potrafię się w nich odnaleźć, ale zawsze podziwiam ludzi, którzy potrafią pisać i recytować wiersze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za e-bookami. Wolę czuć papier w dłoniach ;) Niestety często najfajniejsze książki są ciężko dostępne w formie tradycyjnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę tradycyjne książki...ale czasami sięgam po e-booki.

      Usuń
  3. Dawno nie czytałam żadnych wierszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam że nigdy nie czytałam tomiku wierszy. Wolę już sama coś napisać:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię poezję, podobają mi się te wiersze :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezbyt często zdarza mi się nastrój na tego typu twórczość, ja raczej zostaję przy beletrystyce

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo osób ma jakieś takie uprzedzenie do poezji :( Jednak naprawdę są poeci, którzy swoimi wierszami potrafią wciągnąć nas do czytania! Trzeba tylko takich znaleźć <3
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  8. UJakoś nie umiem się skusić na ebooki, wole tradycyjne książki. Niestety ostatnio bardzo zaniedbałam ten temat i chyba muszę znaleźć czas na jakieś ciekawe pozycję

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem fanką książek papierowych, lubię ich zapach i te wertowanie kartek :P

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie moja bajka :( No i wybieram zawsze książki w wersji papierowej ;D Kocham zapach książek ♥ No i lubię moją biblioteczkę ;)hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię poezję choć tak dano niczego nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  12. już patrzę co wydawnictwo jeszcze ciekawego wydało:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od czasu do czasu lubię wiersze, chętnie bym poczytała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nieee, zupełnie nie moje klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię wiersze, bo ciekawie można je potem interpretować! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wiersze :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś mało czytam wierszy, jakoś mnie mocno nie ciągną ;)

    OdpowiedzUsuń