Dieta z głową #7 (Placuszki bananowo- czekoladowe)

Hej :D


Kto ma ochotę na pyszne i słodkie placuszki? 
Połączenie banana z czekoladą dla mnie zawsze brzmi pysznie :D 


W sklepie ze zdrową żywnością e-słoneczko dorwałam czekoladę gorzką z bananami. Jest to czekolada bezglutenowa. I jest obłędna! W zasadzie mogłabym ją jeść..o tak- po prostu :P Stwierdziłam, że warto wykorzystać ją jeszcze do czegoś :D I tak oto powstały te placuszki. 

Składniki: 

- szklanka jogurtu naturalnego (ok 300 gram)
- 1 łyżeczka syropu daktylowego (lub innego słodzidła)
- 2 małe jajka
- 2 łyżki roztopionego oleju kokosowego
- szklanka mąki (ja miałam pół na pół- mąkę ryżową i mąkę gryczaną)
- 1 czubata łyżeczka sody oczyszczonej
- 4 kostki startej gorzkiej czekolady bananowej

Z takiej porcji wychodzi około 12 placuszków :D 



Przygotowanie:

W misce łączę jajka z jogurtem. Wlewam rozpuszczony olej kokosowy i syrop daktylowy. Porcjami dodaję mąkę i sodę. Do masy wrzucam czekoladę i lekko mieszam. 
Rozgrzewam patelnię i smażę aż się ładnie zarumienią. Ja mam patelnię do placuszków. Jest to patelnia ceramiczna, także niczym jej już nie smaruję- tym bardziej, że do masy dodałam olej kokosowy.


Placki wychodzą po prostu...mmm :D Nie chcę się chwalić- ale są obłędne :D Na gorące placki położyłam jeszcze kostkę czekolady. Można podawać je z owocami. Jednak bez niczego są równie dobre.


Polecam takie placuszki :D Na pewno nie pożałujecie :D 
Są pyszne, słodkie i syte. Przygotowanie ich nie zajmuje dużo czasu. 

To, co? Wypróbujecie te placuszki?
Lubicie takie smaki?
https://e-sloneczko.com/


Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

25 komentarzy:

  1. Pychota, uwielbiam takie naleśniczki :) czekolada musi być boska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis podoba mi się, skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno są pyszne, aż się zrobiłam głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają smacznie. Aż zgłodniałam ;) Muszę takie zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ogromną słabość do wszelkich placuszków, mogłabym je jeść na każde śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubimy takie placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie cudowne zdjęcia, że od samego patrzenia chce się je zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają przesmacznie ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku, bardzo podoba mi się Twoja dieta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam :) wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taką czekoladę mogłabym zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale pycha! jutro próbuję zrobić, tylko dorwę jakąś fajną czekoladę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny przepis! takiego szukałam! :)

    OdpowiedzUsuń