Nowinki ze skrzynki :)

Hej  :D

Jak wam niedziela mija? 
Ja mam do zrobienia kilka rzeczy, ale zanim do tego przejdę- chcę wam pokazać troszkę nowości. 
Niektóre paczki dotarły do mnie już jakiś czas temu. Także intensywne testowanie trwa! :D 

Zacznę od paczek, które przybyły z daleka. 
Tyle wspaniałości otrzymałam od Born Pretty Store:



Bardzo mnie ciekawiły te pyłki i teraz w końcu mogę sobie poeksperymentować ze zdobieniem pazurków :D Te i inne cudeńka znajdziecie oczywiście na stronie BPS.

http://www.bornprettystore.com/
  
Kolejna paczka- tym razem ze słodyczami. Dieta dietą...ale przecież nie można sobie odmawiać wszystkiego :D I tak oto przybył do mnie Japan Candy Box:




Dziś uchylam jedynie rąbka tajemnicy. Pełna recenzja pojawi się na dniach :D Wtedy zobaczycie wszystko dokładnie. Tym czasem zapraszam na stronę główną: KLIK

http://www.japancandybox.com/

Teraz wspaniała paczka kosmetyczna od firmy Marokosklep:



Mamy tutaj same cuda :D I do tego to piękne opakowanie. Paczka zrobiła na mnie duże wrażenie.
Te i inne produkty dostaniecie na stronie głównej sklepu Maroko: KLIK  

http://marokosklep.com/

I już ostatnie przesyłki: 
Zdrowa paczuszka ze sklepu ze zdrową i ekologiczną żywnością MyVita:



W mojej kuchni znowu się będzie dużo działo :D Przepisy na pewno za jakiś czas się pojawią. Tym czasem zapraszam na stronę główną sklepu: KLIK


http://www.myvita.pl/


Luks pomada to konfitury zamknięte w ślicznych słoiczkach. Zobaczcie:



Mam tu coś na słodko i coś na słono :D Zapowiada się pysznie, prawda? Zapraszam na stronę główną producenta: KLIK 

http://www.lukspomada.pl/


Szykują się kolejne przepisy, a wszystko za sprawą firmy Look Food. Powiem wam, że nie znam większości tych produktów i z chęcią poeksperymentuję w kuchni: 



Cały asortyment możecie oczywiście zobaczyć na stronie głównej: KLIK 

http://www.look-food.pl/

Znacie te firmy?
Miałyście jakieś produkty?

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

36 komentarzy:

  1. Ileż dobroci :) Jestem pod wrażeniam :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowości. Bardzo zaciekawiły mnie te pyłki do paznokci.
    *

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości, zawłaszcza spożywcze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesują mnie te akcesoria do paznokci. Dasz znać jak się sprawdzają? Ostatnio lubię się w takie drobiazgi właśnie na chińskich stronkach zaopatrywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, kiedyś współpracowałam z marką Born Pretty Store i byłam zadowolona :)A te zdrowe rzeczy wyglądają smakowicie <3\zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BPS ma super asortyment :D Można tam przepaść na wiele godzin :P

      Usuń
  6. Same wspaniałości, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam przetestować takie japonskie słodycze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym nie wiedziała za co się zabrać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście- ciężko było się zdecydować od czego zacząć :D

      Usuń
  9. Czekam na jakiś opis tych słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widze, same ciekawe rzeczy Jestem ciekawa jak się one u Ciebie sprawdzą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ileż wspaniałości :) Szczególnie paczuszki ze zdrową żywnością mnie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty. Chętnie o nich co nieco więcej poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa japońskich łakoci, olejek różany z Maroko miałam i lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkości wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojoj ile nowości! Świetne :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile fajnych nowości :) Ciekawa jestem masła orzechowego, bo ja mogłabym je jeść łyżką ze słoika :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjemnego i udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo ciekawych rzeczy! Moja paczuszka z Maroko była nieco inna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj te konfitury wyglądają świetnie :) Aż mam ochotę na naleśniki :D

    OdpowiedzUsuń