Dieta z głową #12 ( Pyszny mix)

Hej :D 


Lubicie sałatki? Ja uwielbiam. Bardzo często serwuję sobie takie pyszności :D
Najczęściej do takiej sałatki dodaję winegret z octem jabłkowym. Moja butelka pochodzi ze sklepu ze zdrową żywnością Biogo.
 

Składniki: 

- mix sałat ( ja daję zazwyczaj garść lub dwie )
- kilka pomidorków koktajlowych
- kilka kuleczek mozzarelli 
- łosoś
- garstka grzanek

Winegret: 

- 2 łyżki oliwy 
- 1 łyżka octu jabłkowego 
- 1 łyżeczka miodu
- 1 łyżeczka musztardy
- przyprawy do smaku


Przygotowanie:

Zaczynamy od winegretu. Wszystkie składniki mieszamy ze sobą za pomocą trzepaczki, tak aż powstanie jednolity sos. Następnie składniki potrzebne do sałatki należy wrzucić do jednej miski, a potem polewamy sosem :D 




Ocet jabłkowy można stosować na wiele sposobów. Moja mam pije specjalnie przygotowany roztwór. Do szklanki z przegotowaną wodą dodaje 3-4 łyżeczki octu jabłkowego. Taka mikstura wspomaga trawienie, pobudza wydzielanie soków żołądkowych. Smak jest specyficzny, ale da się go przeżyć :) 


Taki ocet można też stosować do pielęgnacji ciała- ja jeszcze nie próbowałam. Ale jestem ciekawa jakie efekty można uzyskać. 


Używałyście może ocet jabłkowy?
Do czego najczęściej go stosujecie?

https://biogo.pl/


Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

41 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie sałatki. Tez używa octu jabłkowego i to bardzo często w kuchni

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja prawie w ogóle nie używam octu. Ale sałatkę chętnie bym zjada! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie sałatki, ale ja się niestety nie najadam takimi rzeczami ;) A co do octu jabłkowego, to mój mąż nawet po kilku latach wypomina mi, że zużyłam butelkę octu jabłkowego (bo nie było w domu innego!) do sprzątania łazienki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha :D O proszę :D To dopiero inwencja twórcza. Ocet dobry do wszystkiego :D

      Usuń
  4. Często kupuje mixy sałat :D Dla mnie to wygoda

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie pyszności! :)
    Ocet jabłkowy robię sama i piję codziennie rano na czczo kilka łyżek w szklance wody tak jak Twoja mama :), świetnie pobudza trawienie, czytałam też że rozkłada tkankę tłuszczową, dlatego jest dobry przy odchudzaniu. Ogólnie to ma dużo właściwości zdrowotnych i warto się nim zainteresować :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam mniam! Ja sałatki biorę ze sobą codziennie do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszności! Właśnie szykuję coś do obiadu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie potrafię odzwyczaić się i zamienić zwykły ocet chociażby właśnie na jabłkowy :( :( dlatego zostaję z tobą na dłużej bo masz dar przekonywania do zdrowego jedzonka :) Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :D Mam nadzieję, że Ci się u mnie spodoba :D

      Usuń
  9. Narobiłaś mi ochoty na taką sałatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedyś nie lubiłam sałatek, a teraz je uwielbiam <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam sałatki ;) Ale bez pomidorów - jestem na nie uczulona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już po kolacji, ale chętnie bym przekąsiła jeszcze taką sałateczkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piłam takie roztwory z octem jabłkowym ale bardzo krótko, bo jakoś nie dałam rady :) A na sałatkę zrobiłaś mi smaka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię dań typowo dietowych ale to wygląda smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wygląda, ale nie lubię octu ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam sałatki :) Staram się jeść codziennie na śniadanie :) Jeszcze nie używałam jabłkowego, zawsze winny :)
    http://sukienkiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za sałatkami, ale mam jedną, którą normalnie kocham - gyrosa! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gyrosa też lubię, choć całe wieki już nie jadłam.

      Usuń
  18. Jutro taka robię, trzeba zacząć dietę :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam sałatki :) Twoja wygląda przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię sałatki, najbardziej świeże i od razu do zjedzenia. Pysznie się zapowiada twoja sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Po ocet jabłkowy sięgam regularnie, a takie sałatki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U ciebie zawsze tak pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. takie sałatki można jeść kilogramami ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mniam! Mozarella, pomidorki koktajlowe i łosoś - to musi być niebo w gębie. Muszę wypróbować. Ależ mi smaku narobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam sałatki, szczególnie tak pysznie wyglądające, jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stawiam na zdrowy tryb życia więc sałatki to coś co uwielbiam :) Na pewno skorzystam z przepisu <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń