Nowinki ze skrzynki :)

Hej :D 

Jak wam niedziela mija? 
Dziś przychodzę do was z nowinkami :D 

Wszystkie produkty, które tutaj widzicie już od pewnego czasu są u mnie i intensywnie je testuję  :D
Dobra! Dość gadania :D Przechodzę do pokazywania :D

Pierwsza pachnąca paczka- świece...moja miłość.
Ja od świeczek, wosków i innych pachnideł jestem uzależniona :)



Już niedługo poznacie moją opinię o świeczkach Bispol. Tym czasem zapraszam na stronę główną firmy: KLIK

http://www.bispol.pl/

Kolejna paczuszka: 
Tym razem coś dla urody :D Moje włosy nabiorą objętości za sprawą karbownicy od Cookstore.



Asortyment sklepu jest bardzo zróżnicowany, także każdy znajdzie coś dla siebie  :D Zapraszam na ich stronkę: KLIK
http://www.cookstore.pl/


Następnie paczka ze smakołykami: 



Firma Baton Warszawski w swojej ofercie ma pyszne i zdrowe słodkości :D Do wyboru mamy kilka smaków :D Już niedługo recenzja, a póki co zapraszam na stronę główną: KLIK

http://batonwarszawski.pl/


I już dwie ostatnie paczki...kosmetyczne :D
Nowe lakiery od Victoria Vynn :D Spójrzcie jakie piękne kolorki :



Szykuje się kolejne zdobienie  :D Te i inne lakiery znajdziecie oczywiście na stronie firmy: KLIK

http://victoriavynn.com/

Na koniec- paczka od firmy Molpharma:



Paczuszka dotarła przed weekendem. Mam tutaj trzy ciekawe mazidła : chłodzące, rozgrzewające i regenerujące :D Zobaczymy jak się będą sprawowały. Póki co odsyłam was na stronę główną o TUTAJ




http://molpharma.pl/

Dajcie mi znać, czy znacie te produkty :D
Co o nich sądzicie?

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

42 komentarze:

  1. Nie znam niczego, dlatego chętnie o nich poczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowości, tez mam te lakiery , wczoraj w nocy wylądowały na pazurach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świece z Bispol :) A Batona Warszawskiego często bardzo chętnie przegryzam, szczególnie lubię smak kokosa i porzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeja same wspaniałości. Batoniki aż kuszą, a świeczki zapachowe na długie jesienne wieczory są jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm swieczki maja bardzo apetyczne zapachy :-) a te zdrowe batoniki to chetnie bym schrupala :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm swieczki maja bardzo apetyczne zapachy :-) a te zdrowe batoniki to chetnie bym schrupala :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świece to must have na jesień :) Zdecydowanie czekam na wpis o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam mazidło regenerujące.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne rzeczy ;) Ciekawe mazidła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super przesyłki, w dawnych czasach miałam karbownicę do włosów, oddałam ją z 10 lat temu pewnie kuzynkom bo przestałam jej używać. Teraz czasami żałuję. Lubię hybrydu Victoria Vynn

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę tylu dobroci. Jestem bardzo ciekawa zapachów tych świeczek :D A przede wszystkim tej śliwki z kwiatem wiśni (?) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest kwiat śliwy i pachnie ślicznie :D Bardzo delikatnie :D

      Usuń
  12. Jestem ciekawa jak lakiery Victoria Vynn będą się prezentować na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ta karbownica najbardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne nowości! najbardziej ciekawią mnie te batoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. batony warszawskie chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Batony ciekawią mnie smakiem :) a lakiery kolorami :D

    OdpowiedzUsuń
  17. przyjemnego testowania. Mazidło z Molpharmy miałam to chłodzące :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam taką świecę Bispol o zapachu liczi, super pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Karbownicę na pewno masz od www.cookstore.p ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Tu jest link: http://www.cookstore.pl/prostownica-do-wlosow-200c-max-sapir,id1389.html

      Usuń
  21. Sporo tego :) Udanego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bispol - czekam ma przesyłkę od nich:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tych produktów.
    Troszkę mnie zaskoczył taki rodzaj sprzętu w sklepie, który nazywa się Cookstore.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe przesyłki część z nich znam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Batony z wielką chęcią bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Dostałam te same kolorki lakierów od VV ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję, że wszystko sprawdzi się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie rozumiem miłość do świeczek i wosków, ja jestem od nich uzależniona już :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świeczki Bispolu bardzo często u mnie goszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam przyjemność testować produkty Bispol i byłam z nich bardzo zadowolona :)
    Zjadłabym te batony :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie fajne nowości, miłych testów :) Świeczki też kocham, a na tej stronie można je kupić? Nie widzę cen...

    OdpowiedzUsuń