Kolorowe butelki :)

Hej :D

Jak się macie? Jak wam dzień mija?
Dziś przychodzę do was z pysznymi soczkami :D Znacie Tłocznię Maurera



Butelki przypominają troszkę babcine przetwory, prawda? Etykietki i osłonki prezentują się  wspaniale. W środku mamy 300 ml napoju. Soki Maurera są pyszne i zdrowe. Warto podkreślić, że nie są one pasteryzowane. Soki te nie są pozyskiwane z koncentratów. Mają wyrazisty smak, są naturalnie mętne. Jeśli dbacie o swoją dietę- kolejnym plusem jest to, że te soczki nie są rozcieńczane ani dosładzane. Nie zawierają też konserwantów.



Soki tłoczone są z wyselekcjonowanych owoców. Ich smak i zapach  jest taki prawdziwy. Krótko mówiąc- sama natura :D Soki zawierają cenne witaminy. Ich smak jest lekki, orzeźwiający. Gaszą pragnienie na długi czas.



Soki są pyszne. Ich skład jest prosty i krótki. Na dnie butelki zbiera się naturalny osad. Jedne soki były bardziej słodkie, inne kwaskowate. Wszystko zależy oczywiście od odmiany owoców. Także każdy w Tłoczni Maurera znajdzie coś dla siebie.


Tłocznia Maurera ma w swoim asortymencie nie tylko soczki. Znajdziecie tam również wina, nalewki, syropy :) 





Lubicie takie soczki?
Po jakie smaki najchętniej sięgacie?

http://www.maurer.com.pl/

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

23 komentarze:

  1. Wyglądają przepysznie! Uwielbiam soki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam przyjemność smakować soczek od nich, boski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i tłocznię i pana Maurera :) Bardzo sympatyczny, skromny pan :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie soczki, zwłaszcza jabłkowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te soczki :) Najbardziej z buraczkami i jabłkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie spotkałam się z tą firmą jeszcze nigdy ale z ciekawości aż przejrzę nastepnym razem sklepowe półki :D a mi smaka narobiaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię naturalne soki, więc z pewnością bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dość, że takie soczki są zdrowe, to w dodatku pyszne! Nie wiedziałam o istnieniu tej firmy, ale się chyba za nią rozejrzę. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam, uwielbiam jabłkowy z dodatkiem mięty! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie soki, wszelakie smaki, choć pomidorowy lubię najmniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za warzywnymi sokami nie przepadam. Za to moja mama je uwielbia. Ja piłam te owocowe :)

      Usuń
  11. Cudnie wyglądają takie butelki, abstrahując od zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie próbowałam , ale może się skuszę :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń