Kasandra w moim domu :)

Hej :D 

Co u was słychać? 
Jak tam pogoda? U mnie strasznie zimno, ale do rzeczy :D   
Dziś przychodzę do was z rzeczami do domu firmy Kasandra:


Ja u siebie mam nieco mniejsze okna, więc firanka trafiła do pokoju rodziców. Jej wymiar to: 300x180. Jest bardzo ładna, śnieżnobiała. Rewelacyjnie prezentuje się na oknie. Ma śliczne zdobienia. 


Bardzo ładnie się układa. Z praniem również nie ma problemu. Co ważne nie jest też tak grubo pleciona- wiecie nie zaciemnia pokoju. Moja mama jest z niej bardzo zadowolona. Jak dla niej ma idealną długość i szerokość. 




O ładne firanki w rozsądnej cenie wcale nie jest tak łatwo :) Firma Kasandra ma na prawdę bogaty asortyment. Warto tam zaglądać.


Drugą rzeczą była poduszka- piłka nożna :D Tego dnia odwiedził mnie mój chrześniak..i chyba nie muszę mówić, że bardzo się ucieszył na jej widok.


Poduszka jest bardzo miękka. Bartusiowi- jako małemu piłkarzowi taka poduszka, jak sam stwierdził jest niezbędna! :D Młody się nią bawi, na niej leży i zabiera ją również w podróż autem :D


Uważam, że takie dodatki jak firanki i poduszki ozdobne zawsze znajdą miejsce w każdym domu.
My jesteśmy bardzo zadowoleni. Te rzeczy z pewnością długo nam posłużą :D 
 

Lubicie takie dodatki?
Ja uwielbiam poduszki/poszewki dekoracyjne  :D ( Jeszcze troszkę i będę mogła wyciągnąć swoje poduszki z motywem świątecznym :D )

http://kasandra.com.pl/

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

27 komentarzy:

  1. Poduszka piłka świetna. Co do firanki zdecydowanie wolę lekkie, woalowe bez wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, wszędzie mam takie krótkie firanki, a nie do podłogi

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na brak słoneczka nie narzekam...szkoda tylko, że temperatura już na minusie :P

      Usuń
  4. ładne firanki, ale ja lubię zwykłe proste, co do poduszki, to dla mnie najważniejsze jest to żeby była miękka xd
    iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ładna! Sama chętnie bym sobie taką w pokoju powiesiła. Poduszeczka idealna do pokoju chłopaków :D I taka na czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna firana :) Daje dużo światła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Firaneczka ładnie się prezentuje. U mnie w domu są dość duże okna, wolę raczej firanki do ziemi i koniecznie z taśmą marszczącą u góry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny sklepik,już po nim buszuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna firanka, z tej firmy mam obrus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam poduszki! Fajna ta poduszka/piłka! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna firanka, no i piłka świetna ;)
    Sama mam firankę i obrusy z tego sklepu, są super jakości

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kupuje już takich firanek, wolę z woalu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam fioła na punkcie fieranek - ta jest super :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie bardziej podobają mi się właśnie takie krótsze firanki. :) Fajny wpis! Zapraszam do mnie: http://moondostyle.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy, ta poduszka jest rewelacyjna i z pewnością spodobała by się mojemu synowi :)

    OdpowiedzUsuń