Jak umilić sobie czas?

Hej :D 

Co słychać? Ja robię generalne porządki...a ten czas umila mi cudowny aromat roznoszący się po całym domu.

Jak wiecie ja uwielbiam palić świeczki. Palę je cały rok...i otwarcie przyznaję- to już uzależnienie.
Tym razem otaczam się zapachem świeczek Bispol.


Zacznę może od świecy w szkle. Ja mam zapach forest fruits. Świeca jest starannie wykonana. Szkło jest solidne. Jeszcze bez palenia można poczuć przyjemny, owocowy aromat.
 


Świeca pali się równomiernie, nie kopci się. Pachnie bardzo ładnie. Aromat jest przyjemny, słodki i lekko owocowy. Przypomina mi troszkę taką herbatkę owocową z dzieciństwa :D Zapach nie jest przytłaczający. Ja jestem bardzo zadowolona.
 

Czas na podgrzewacze. Ja mam świece o zapachu frezji, cynamonowe, kwiat śliwki i cytrynowe.




Do świeczek cynamonowych mam ogromną słabość. Kojarzą mi się ze świętami...a jak wiecie ja święta uwielbiam. Zapach jest mocny, wyrazisty. Jednak równie mocno spodobał mi się zapach: kwiat śliwki. Bardzo łagodny, stonowany. Naprawdę śliczny, delikatny aromat. Cynamon i śliwka to moi ulubieńcy.
  


Oczywiście dwa pozostałe zapachy- czyli frezja i cytrynka również mi się podobają. Są bardzo przyjemne i lubię sobie zapalić taki podgrzewacz. W każdym kartoniku jest 6 podgrzewaczy. Jedne zapachy są mocniejsze, inne nieco stonowane. Tak czy inaczej cudowny aromat roznosi się po całym pokoju. Zapachy nie są przytłaczające. Także nie musimy się obawiać o ból głowy, czy duszności.
 



Ja zawsze chętnie sięgam po takie czasoumilacze. Świece Bispol będą często gościły w moim domu. 
Ładnie się palą, nie kopcą i nie są drogie :)

Znacie firmę Bispol?
Jakie zapachy świeczek lubicie najbardziej?

http://www.bispol.pl/

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

31 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki zapachy! Najbardziej jestem ciekawa owoców leśnych i kwiatu śliwki ;) Muszą cudnie pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno już nie kupowałam żadnych świeczek, ale ta marka wydaje mi się znajoma :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach cynamonu jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam świeczki zapachowe ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ich świecę o zapachu liczi z shinyboxa, bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tych świeczek, ja uwielbiam odpalać kominek zapachowy w czasie jesienno-zimowym, od razu milej się robi w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zapachowe świeczki i podgrzewacze, muszę sprawdzić ile mi zostało i czy nie muszę uzupełnić zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cynamonowy zapach, idealny na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jesienią umilam sobie czas paląc świece ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie świeczki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, to jeden z lepszych sposobów na dobry humor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię zapachowa świece dodają mi takiej otuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe zapachy, cynamon ulubiony!

    www.liftmygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiś czas temu miałam fioła na punkcie świeczek zapachowych, ale teraz jakoś mi to przeszło. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  15. Firmę znam, ale niczego od niej nie paliłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie umilanie czasu to ja kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuszące zapachy! Chyba dostanę swoją świeczkę, która jeszcze mi została :D

    OdpowiedzUsuń