Kwieciste zdobienie :)

Hej  :D 


Dziś przychodzę do was z notką o paznokciach.
Ja ostatnio działam jedynie na hybrydach. Tym razem na pazurkach wylądował lakier Mollon Pro- numer 113 (Florence), a żeby nie było nudno dołożyłam kwiecistą naklejkę.




Poprzednie zdobienie zdjęłam za pomocą UV removera. Mam już kilka tego typu produktów, ale z tego jestem niesamowicie zadowolona. Pozbywa się starego lakieru w kilka chwil. 

Jak widzicie wszystkie trzy preparaty mają bardzo wygodną pompkę. Są niewielkich rozmiarów. Do tego muszę zaznaczyć, że są wydajne.


Po spiłowaniu i nadaniu kształtu- swoją drogą jest to etap, który lubię najmniej- pazurki przemywam wacikiem nasączonym w dehyrtatorze. Jest to preparat, który odtłuszcza nam płytkę. I zabieram się do malowania. Tym razem zdecydowałam się na coś takiego:





Bardzo polubiłam ten kolorek. Lakier fajnie trzyma się na płytce. Ja jak zawsze nałożyłam dwie cienkie warstwy. Na samym końcu paznokcie przetarłam wacikiem nasączonym finish cleanerem i to wszystko :D

Jak wam się podoba zrobienie?
Lubicie takie kolorki?

https://mollonsklep.pl/

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

42 komentarze:

  1. Piękne! Bardzo podoba mi się ten efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Uwielbiam takie różne naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się ten fiolet podoba. Zdobienie też, ale fiolet jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ;) Idealnie dobrany kolor do wzoru naklejki ;) Uwielbiam kwiaty :D Sama mam kilka arkuszy takich naklejeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie skomponowane wzór i kolor, niezmiernie mi się podobają Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolorek i ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to połączenie wygląda doskonale, śliczny manicure

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny efekt, bardzo podobają mi się takie ozdoby na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo podobne paznokcie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne paznokcie i wzorek :) Muszę się rozejrzeć za takimi naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uu kolor na pazurkach jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, naprawdę ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam cierpliwości do naklejek wodnych. Ciąglę sie dziadostwo mi odkleja od paznokcia :( Ale Twoje są piekne !

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ostatnie hybrydy zdarły się po tygodniu! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje spokojnie trzymają się 2 tygodnie. Pewnie mogłabym trzymać je dłużej, jednak odrosty robią swoje :P

      Usuń
  15. Fajny kolor i fajnie się z tą naklejką komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie dziś też o tej marce ;) Nawet mam podobny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do pielęgnacji dłoni, skóry, włosów ...polecam filtr prysznicowo-kąpielowy z systemem kdf - woda z tego filtra wpływa kojąco na skórę ponieważ woda ta nie zawiera chloru i fluoru oraz osadu mineralnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zastępuje krem do rąk http://fitaqua.pl/produkt/filtr-prysznicowy/

      Usuń
  18. moja kolorystyka, mam śliwkowego semilaca i noszę go cały czas w różyych stylizacjach :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Fiolet jest boski, to mój ulubiony kolor ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń