Haul zakupowy :)

Hej :D 

Dziś przychodzę do was z małymi zakupami z Rossmanna.
Także oto zakupy, które poczyniłam w ostatnim czasie: 



Produkty Isana są bardzo tanie, a do tego od czasu do czasu można dorwać je na promocji. Także kupiłam 3 produkty za grosze. Dokupiłam swój ulubiony szampon za 11 zł. Ziaja była za około 8 i żel do stóp za około 5 zł. Chusteczki kosmetyczne Tami były 4.50 zł.


Następnie dla urozmaicenia  kupiłam sobie szampon z Aussie. Plus dodatkowo wzięłam odżywkę i suchy szampon. Produkty były też na jakiejś promocji. Niestety dokładnej ceny nie pamiętam. 


Skusiłam się też na kremy do twarzy. Wtedy również były na jakiejś promocji. 
I na koniec dokupiłam oczywiście płatki kosmetyczne. Wolę te kwadratowe...niestety nie było ich ani w Biedronce, ani w Rossmannie...więc muszę się zadowolić ty, co mam :P 


I to całe moje Rossmannowe szaleństwo :P 
A jak tam u was?

I przypominam o rozdaniu :D 
Klikając na poniższe zdjęcie- przeniesiecie się do notki z rozdaniem :)

http://super-sparkle.blogspot.com/2016/11/sodka-japoniai-rozdanie_22.html
 
Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

40 komentarzy:

  1. jak idę do Rossmanna to zawsze wychodzę z siatami, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Żele z Isany są świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy płynu do kąpieli z Isany, trzeba w końcu spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten płyn do higieny intymnej z Ziaji i jest super! Nastepnym razem na pewno wrzucę do koszyka żel z Isany bo jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez często ziajowe do higieny intymnej kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy. Lubię plany z ziaji do higieny intymnej

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten płyn do intymnej z Ziaji i przyznam ze lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego z tych produktów. Życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty, ale u siebie takich nie widziałam (nie mieszkam w Polsce) :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja czekam na paczki z darmowego dnia dostawy

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak działa ten krem z siarką. Zele od Isany zużywam w zawrotnym tempie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie miałam żeli Isana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szampon z Aussie używałam i świetnie się sprawdził. Płyn do higieny również miałam ale dla mnie za rzadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię produkty Isana - tanie i dobre, a żele pod prysznic bardzo ładnie pachną. Poza tym mają też super balsamy w dobrych cenach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po balsamy muszę sięgnąć :D Jeszcze ich nie miałam.

      Usuń
  15. tych chusteczek do twarzy to jeszcze nie widziałam ;o
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię płatki kosmetyczne tami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aussie jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się dzielnie trzymam i dawno niczego kosmetycznego nie kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie :D W takim razie dalszej wytrwałości życzę :D

      Usuń
  19. Z pewnością zakupię płyn do higieny intymnej z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zakupy !! ;) Uwielbiam produkty Aussie ! :) Własnie o nich piszę wpis ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Aussie to cena ok 16,99 zł w promocji za jedno opakowanie. Odżywkę mam i jest piękna. Włosy pachną aż do następnego mycia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniecznie muszę się za tą pianka porozglądać :D

    OdpowiedzUsuń