Dieta z głową #11 (Błyskawiczy deser)

Hej  :D


Dziś chciałam wam pokazać deser, który ostatnio bardzo często u nas się pojawia. 
Moim zdaniem świetnie wygląda, a jego przygotowanie zajmuje 5 minutek :D 



Składniki: 

- 2 bezmleczne desery kokosowe Koko Yogo 
- 2 małe (dojrzałe) owoce kaki



Przygotowanie: 

Ja zmieszałam deser naturalny oraz ten z nasionami chia. Przełożyłam do słoiczka. Zblendowałam owoce kaki i dodałam do deserków. Dla dekoracji i koloru całość ozdobiłam listkami mięty i tyle  :D Można się rozkoszować pysznym deserem. 

Desery Koko Yogo i Yagły Yogo mają bardzo ciekawy smak. Są to produkty ekologiczne, wyprodukowane z naturalnych składników roślinnych. Do wyboru jest kilka wersji smakowych. Ja sięgałam po nie w takiej zwykłej formie, ale także dodawałam do różnych przekąsek. Tak jak na przykład do jaglanych gofrów. Przepis znajdziecie tu: KLIK



Jeśli lubicie takie zdrowe desery, to Koko Yogo i Yagły Yogo na pewno wam zasmakują. Myślę, że to bardzo fajna opcja. Z pewnością warto poznać i posmakować :D



Znacie desery Koko Yogo i Yagły Yogo?
Lubicie  takie desery z dodatkiem musu owocowego?

http://www.kokoyogo.pl/
Na dziś to tyle. 
Trzymajcie się i do następnego :***

35 komentarzy:

  1. Jak to smacznie wygląda. Aż ślinka cieknie. Muszę kiedyś wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nigdy o tych deserkach , a szkoda bo fajnie się prezentują i muszą być pyszne , a ponadto nie zawierają laktozy :)
    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam :) Takie desery to ja rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno taki deser smakuje wyśmienicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodko wygląda ♥ Zjadłabym ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Koko Yogo dlaczego dopiero widzę takie cudo. :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda przepysznie!

    Akurat mam kaki kupione to sobie zjem. Narobiłaś mi smaka :P

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie jadłam tych deserów, wyglądają pysznie

    OdpowiedzUsuń
  9. jogurty bym zjadla ale nie widzialam u siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybko i smacznie, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda pysznie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę kiedyś wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kaki takie zdrowe, ale dla mnie za słodkie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Super są te deserki jaglana tylko szkoda że takie słodkie ;)Pysznie wygląda ;) Ja kupiłam wersję z mlekiem kokosowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda fajnie a słoiczki z biedy - mam ich mnóstwo

    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń